דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בצד השני של המסך

בצד השני של המסך

שאלה: ישנם רבים שצופים בתוכניות שלנו בטלוויזיה, אך אף פעם לא יצרו קשר ולעולם לא באו לכנס. האם יש בכך צורך? אולי מספיק להם מה שהם חווים כאשר הם צופים דרך המסך?

תשובתי: מדי יום אני מקבל מיילים עם שאלות מסוג זה. ישנם מאות אלפי אנשים בישראל ובעולם שצופים בשידורי הטלוויזיה והאינטרנט שלנו. במה השתתפות כזו שונה מהשתתפות פיזית?

ראו בעצמכם לפי האירועים האחרונים: סביבנו התחברה קבוצת חברים שהחליטו כי הם חייבים לפתח את שיטת החינוך החדשה. כתוצאה מכך, הם בעצמם צללו לתוך התהליך החינוכי, כאשר הם מתלהבים מהאופקים הנפתחים להם. בסופו של דבר, הם נלהבו מפוטנציאל החינוך הטמון בחכמת הקבלה, כי "חינוך" הוא מהות השינוי של האדם.

לאורך מיליארדי שנים, הטבע הדומם, הצומח והחי התפתח על פני כדור הארץ. אולם, אנחנו מדברים על שינויים קצרים מאוד ומהותיים ביותר – מעבר מדרגת החי לדרגת האדם.

לעומת ההתפתחות הקודמת, שתי המדרגות הללו עוקבות אחת אחר השנייה בסדר התפתחות הפוך. ההיפוך ביניהן מתממש בעזרת המאור המחזיר למוטב וזה אפשרי בתנאי שאנשים מתחברים, אם הם יחד, אם הם נוגעים זה בזה, אם נמצאים במעגל ונושמים את האוויר שבו. אחרת זה לא יצליח.

לכן אני פונה לכל מי שרגיל לצפות בנו מהמסך, בפרט ממסך הטלוויזיה. לפי נתוני חברות הכבלים ישנם מאות אלפי אנשים כאלה בישראל. אתם הצופים הנאמנים שלנו, אתם אלה שמעבירים המון זמן בצפייה בתוכניות שלנו. אני ממליץ לכם מכל הלב – אל תפספסו את ההזדמנות. אכן ניתן לעבור שלב שלם על ידי קפיצה אחת, מה שנקרא "יש קונה עולמו בשעה אחת". תגיעו לכנס בפברואר ותוכלו להרגיש, לגלות את מה שאתם שומעים כבר מזה זמן רב, אך עדיין אינכם חשים ואינכם מבינים על מה מדובר. זה יהיה באמת משהו חדש – גילוי של עולם שלם. חבל אם ההזדמנות תחלוף.

אני פונה אליכם בבקשה כזו כאדם שמבין מה ניתן לרכוש ביומיים-שלושה שתעבירו יחד איתנו. כולנו יחד עם אלפי משתתפים שיגיעו מכל העולם מקווים שגם אתם, צופי ערוץ 66, תהיו איתנו בגני התערוכה תל-אביב בין התאריכים 05.02.2014–07.02.2014.

כמובן אני פונה גם לחברים שלנו בכל העולם: מהרו לרכוש כרטיסים ובואו. יש לכם אפשרות להשתתף גם בכנס ה"ערבה", גם בכנס ה"חינוך" וגם בכנס ה"זוהר". אנחנו מצפים לכם. ההכנה כבר החלה ואנחנו נחזק אותה, ואז ללא ספק נממש את כל מה ששמענו. זה בעצם כבר קורה. נקווה שיקרה עם כולם.

מתוך שיעור על פי "הקדמת ספר הזוהר", 30.12.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לרכוש את עולמי
יש קונה עולמו בשעה אחת
היום כל הדרכים מובילות לניו ג'רזי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest