דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / בעקבות המחאה: עולם הפרסום חוזר לעממיות

בעקבות המחאה: עולם הפרסום חוזר לעממיות

ידיעה: "בחינה של עוגת הפרסום לחודש ספטמבר 2011 מעלה כי זו אינה דומה במאום לזו של ספטמבר 2010. לא בהיקפים, לא בתמהיל הפנימי ולא בתכנים.

מותרות – אאוט, צרכים בסיסיים – אין. צריכה לשם הצריכה – אאוט, קניות מתוכננות ומדודות – אין. מגה-מרקט – אאוט, מכולת – אין. עוצמה, גודל, הובלה, כוח – כולם אאוט. מידות של ראווה התחלפו במידות של ענווה. מוקדם לדעת אם מדובר בשינוי עמוק או בטרנד בפני עצמו.

התנהגות אנטי-צרכנית לאורך זמן עלולה לגרום להאטה של ממש במשק".

התייחסותי: לא כדאי לדאוג מצמצום הייצור והמסחר, ולא כדאי להרגיע את עצמנו שהם לא יצטמצמו. הכול ילך ויתמעט עד לרמה ההכרחית לחיים ולא יותר מכך. אחרת לא נהיה באיזון עם הסביבה הסובבת, וחוסר האיזון יורגש על ידינו כמשברים, ייסורים ומלחמות.

את כל מה שמעבר להכרחיות אנחנו נקבל מהמישור החדש של היחסים בינינו, מהערבות ההדדית, שתפתח לנו את העולם החדש, העולם העליון, המילוי בהרגשת הנצחיות והשלמות.

ידיעות קודמות בנושא:
יש רק דרך אחת – חברה שצומחת רוחנית
הצריכה היא לא העניין
מוסטובוי – כגשר אל חכמת הקבלה

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/iofhB

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest