דף הבית / אקטואליה / בעקבות הטרגדיה בפריז – חלק ג' – מה המחבלים מכינים לעולם?

בעקבות הטרגדיה בפריז – חלק ג' – מה המחבלים מכינים לעולם?

שאלה: באינטרנט מפרסמים סרטונים מקפיאי דם, על איך שבסוריה חברי דאע"ש הורגים 200 ילדים בבת אחת. זה מזכיר תמונות של רצח העם של היטלרהאם לא הגיע הזמן שישראל תתערב במתרחש בסוריה, ותנסה לעצור את הטרור? אנחנו מאשימים את העולם שהוא שתק ולא הגן על היהודים בזמן השואה, למה עכשיו אנחנו בעצמנו שותקים?

תשובתי: ישראל לא מסוגלת להתערב במתרחש בסוריה, מפני שהסכסוך הזה הוא עניין ערבי פנימי. המלחמה הבלתי פוסקת הזאת נמשכת לאורך כל ההיסטוריה שלהם, אבל זה ייראה כתעלולים תמימים בהשוואה לאותן הפעולות שהם מכינים לעולם. המזימה שלהם מאוד פשוטה: או שכל הכופרים נעלמים מעל פני האדמה, כאילו שמעולם לא היו קיימים, או שהם מסכימים להתאסלם. בדרך להשגת המטרה הזאת יכולים להיות להם חשבונות שונים. הם יכולים לחכות, כל עוד יש סיכוי שאתה תסכים: הם ילחצו ויעודדו אותך. יכול להיות שבינתיים יאפשרו לך לא להתאסלם, בתנאי שבאופן קבוע תשלם להם כופר גדול.

שאלה: אתה חושב שהם מכינים פעולות טרור יותר אכזריות, ממה שראינו בפריז?

תשובתי: אם ברחובות של ישראל לפעמים מתרחשות פעולות טרור, אז ברור לכולם שהוכנו פי מאה יותר פעולות, אבל הן סוכלו על ידי כוחות הביטחון ונעקרו מהשורש. אחרת בישראל היו מתרחשים אירועים עוד יותר נוראיים מאשר בפריז. אבל לא מספרים לנו על זה, כדי לא להבהיל את העם.

הערה: אומרים שהצבא הישראלי הזהיר על פעולת הטרור שעומדת להתרחש בפריז.

תשובתי: וגם על הפיצוץ שמתוכנן במטוס הרוסי, גם עליו ישראל התריעה מראש.

הערה: אם לשפוט לפי מה שמתרחש, אצל המחבלים אין שום דבר אנושי, שום לב. בדמיון הכי חולני לא יכולות לצוץ כאלה תמונות נוראיות, אותן הם יוצרים בחיים.

תשובתי: המחבלים יוצאים מחלק אחר של הטבע ורוצים להפחיד את כולם. הם שואפים להדגים עד כמה הם החלטיים ושהם לא יעצרו מול שום דבר. לא מדאיג אותם: לחיות או למות, העיקר שיש מטרה והיא צריכה להתבצע. צריך להשיג את המטרה כאן ועכשיו, בכל מחיר. ולכן אנחנו רואים, שבכל יום מצטרפים אליהם יותר ויותר בני אדם. כי בני אדם אוהבים כוח, מטרה ברורה, שאיפה שלמענה כדאי לחיות. כשאדם הופך לקנאי, זה מפשט מאוד את חייו. מפני שאחרת האדם המודרני לא מרגיש שום מילוי בחיים, שום מטרות. לא מעניינים אותו תרבות, חינוך, מדע, הכול נמצא במשבר, במבוי סתום, לא מובן בשביל מה לחיות. ופתאום משהו מתחיל להאיר לו בחיים. לכן צעירים רבים מהמערב מתגייסים לדאע"ש.

למחבלים חשוב מאוד להראות את עצמם כחזקים ואכזריים, כדי שלאדם לא תישאר בחירה, אלא רק להצטרף אליהם. וככל שהם יפעלו בצורה יותר נוקשה והחלטית ויזלזלו בכולם, כך הם ייהפכו ליותר מושכים בעיני הצעירים. דוגמה מלפני מספר ימים: בחדשות הודיעו שבחורה רוסיה ממשפחה טובה, סטודנטית באוניברסיטה, נעצרה בגבול תורכיה בדרכה לסוריה, שם היא רצתה להתגייס לדאע"ש. לא הרתיע אותה אפילו היחס של המוסלמים כלפי הנשים.

המשך יבוא…

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 15.11.2015

 

One comment

  1. שולמית אילת

    מפחיד וגם היגוני ומזעזע ,הגענו אל הקצה די אלוקים עם כל הידע החוכמה והתבונה המדע והטכנולוגיה אנחנו חסרי אונים לא לזה התפללנו ,אנא קל רחום וחנון עשה עימנו צדקה וחסד כי אין בנו מעשים אתה הכל יכול אליך עינינו כוחינו בקשתינו ותפילתינו תציל ותשגיח על עמיך ישראל אנחנו זקוקים להצלה ולישועה אבר אותנו יחד וביחד כאיש אחד בלב אחד מעל טבעינו ושים שתיל של אהבת חינם בתוך ליבינו <3

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest