דף הבית / חכמת הקבלה / שורשים רוחניים / בעל הבית של גורלך

בעל הבית של גורלך

פנייה מה –  Facebook: הבנתי, שהעולם שלנו זה ענפים ויש להם שורשים. אני קורא הרבה מידע על כך שהעולם שלנו מנוהל, שמוחו של האדם מקבל פקודות מבחוץ. תסביר בבקשה, על החוק של ענף ושורש, אם זה אפשרי ולא מסובך.

התייחסותי: בהתאם לחוק ענף ושורש כל אותות ההנהגה, כל הפקודות, נוצרות בדרגה גבוהה יותר מהעולם שלנו. העולם שלנו, הוא עולם של מעשים. העולם העליון, זו מערכת הנהגה שבה נוצרות הפקודות עבור העולם שלנו ומתוך התת מודע אנחנו מבצעים אותן אפילו מבלי להרגיש זאת. אנחנו מרגישים שפתאום מופיעה איזו מחשבה, איזה רצון, פעולה, תוצאה, אירוע.

בטבע  שום דבר לא קורה סתם כך, הכול "סגור" והכול הגיוני. השאלה האם קיים קשר חוזר, תגובה חוזרת להנהגה עליונה שאותה אנחנו יכולים להחליף? מסתבר שכן. ככל שנהיה דומים יותר להנהגה העליונה, כך פקודות טובות יותר יתחילו לרדת עלינו, מפני שלהנהגה העליונה לא יהיה צורך לשבור אותנו. הטבע שלנו והטבע של ההנהגה העליונה יהפכו להיות קרובים זה לזה, ואז הפקודות ייכנסו לתוכנו בצורה הגיונית מאוד ומסודרת. נתחיל לבצע אותן בצורה קלה וחלקה ולפעול בתאום עם ההנהגה העליונה.

לשם כך עלינו לשנות את הטבע שלנו מטבע מקבל ואגואיסטי, לטבע משפיע ואלטרואיסטי. כזה הוא הטבע של העולם העליון ושל כל הבריאה, פרט לאדם. האדם, הוא אגואיסט, ואילו כל שאר הטבע, לא. הוא מקושר הדדית למערכת אחת יחידה, ולתוכה עלינו להשתלב.

על כך מדברת חכמת הקבלה. אם נתחיל בהדרגה להשתלב לתוך הטבע, אז נראה כיצד כל הפעולות, האירועים, כל הפקודות של ההנהגה העליונה יהיו יותר נעימות ורצויות עבורנו.

הערה: עכשיו כמעט כל המדענים אומרים שאנחנו נמצאים בתוך מטריצה, שהמוח שלנו מנוהל, אבל הם לא יודעים מעבר לזה…

תשובתי: הם לא מבינים את המערכת הזאת, הם לא מרגישים אותה. חכמת הקבלה טובה בזה שהיא מכניסה באופן רגשי את האדם להרגשת המערכת העליונה ואז הוא מבין שהוא יכול לעלות ולהיכנס ל"תא ההנהגה" שלה. האדם בכל מקרה יהיה חייב לעשות זאת, אבל חכמת הקבלה תאפשר לו לממש זאת בצורה חלקה ומהירה,  מבלי לחכות להתעוררויות טרגיות מלמעלה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.5.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest