דף הבית / חינוך, ילדים / בעיה של השמנת יתר בארה"ב

בעיה של השמנת יתר בארה"ב

ידיעה: הבעיה של השמנת יתר מדאיגה את העולם המפותח, במיוחד את ארה"ב, שהיא המובילה הבלתי מעורערת של המדד הזה. כל אמריקאי בוגר שלישי סובל מהשמנת יתר, ו- 40% מהילדים סובלים מעודף משקל. ארה"ב היא המדינה השמנה ביותר בקרב המדינות המפותחות. יצרני המזון אינם מסתירים שהדבר העיקרי עבורם בזמן הפיתוח של מוצרי מזון חדשים, זה לעשות כך, שהמזון יגרום להרגל של התמכרות.

המומחים סבורים שהאוכל הפך לסם, שאותו מפתחות, מייצרות ומוכרות חברות שמהמרות על התרגלות, והמדענים ייצרו במעבדות חומרים כימיים שהם מאוד מתוקים, מאוד שומניים ומאוד מלוחים. זה נקרא "נקודת השיא" של הטעם. מזון כזה "תופס בחָכּה" את הצרכנים שירצו יותר ויותר הרבה.

המומחים טוענים שהתאגידים מפתחים מזון ושתייה שמשפיעים על בלוטות הטעם ובזה מרמים את המוח. הוא לא מרגיש שׂובע, וכתוצאה מזה האדם ממשיך לאכול. אם המגמה תישמר, אז לקראת שנת 2030 קרוב למחצית האמריקאים יסבלו מהשמנת יתר.

תגובתי: מאחורי כל זה עומד האגו הרגיל רודף הבצע שהופך הכול ל"עזר כנגדו", וכל המכונות, המערכות והמפעלים שיוצרו על ידי האדם, מופנים חזרה נגדו: כולם מרוויחים עליו, ולא על ידי התרפאות מהמחלות, לא על ידי שׂובע מדברים בריאים, לא שמלמדים אותו את מה שדרוש, אלא להיפך, בזה שמערפלים אותו ומרוויחים עליו. אבל בזה גם סופה של ההתפתחות האגואיסטית, היא כמו סרטן, הורגת את הגוף ומתה בעצמה יחד איתו.

ידיעות קודמות בנושא:
המטרה של תעשיית התרופות: שהאנשים הבריאים ירגישו את עצמם חולים
אמריקה..!
תזונה: המנה הטבעית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest