דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / בסוף ההפסקה, לפני הצלצול האחרון

בסוף ההפסקה, לפני הצלצול האחרון

כל עוד לא הגיעו מכות כלכליות רצינות, אנחנו מפיצים "על אש קטנה" ומכינים את עצמנו. אנחנו בונים את המפעל ואת כל המחלקות שלו, מעבדים את החומרים כדי שהם יהיו מוכנים. בינתיים ננסה לפעול במידת האפשר, דרך הקבוצות שלנו והאנשים שמתחברים אלינו.

אבל מכת ההפצה האמיתית בכל העולם תתרחש כאשר הכלכלה תקרוס, והעולם באמת יצטרך את זה. ולפני שהבורא ייתן לנו את הסימן הזה, אין לנו מה לצאת. הרי לא ישמעו אותנו.

תחילה צריכה להתרחש קריסה של אורח החיים הקודם, כך שהאנשים יבינו שלא נוכל לשרוד לפי השיטה הזאת, במערכת האגואיסטית הזאת, עם צורת היחסים הזאת בכלכלה ובחברה האנושית.

בכל רחבי העולם יתחילו מהומות עממיות, הממשלות יפסיקו לשלוט במצב, הבנק העולמי יאבד את השליטה, הבנקים, ההלוואות, האשראי – כולם יפסיקו לעבוד כמו שצריך, ובקושי יאפשרו לנו לקנות אוכל ולהרוויח את המינימום ההכרחי.

ורק אז נוכל להגיע לאנשים, או קצת לפני כן. ואם לא המשבר, לא הייתה שום אפשרות לצאת לרחובות עם מסר הערבות. הרי אנחנו יודעים שבעל הסולם ניסה לעשות זאת, ועוד בתנאים של מלחמה שעמדה בפתח, עם כל הבעיות הכרוכות בכך. אבל האנשים עדיין לא הרגישו את זה בכיס שלהם, ולכן זה לא היה אכפת להם.

גם היום זה כך: האנשים מוכנים לשמוע רק אם הם מרגישים את הבעיות בכיס שלהם. בינתיים הפגנות המחאה החלו מול וול סטריט ובכמה מקומות אחרים, אבל כבר אפשר להיות בטוחים שבמשך השנה הזאת הן יתפתחו משמעותית.

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם מהספר "שמעתי", 02.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הנקודה הקריטית
הפצה: פשוט ולעניין
הקבוצה, העם, העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest