דף הבית / חינוך, ילדים / בנים בנפרד בנות בנפרד

בנים בנפרד בנות בנפרד

שאלה: בעיר בייסק, בחבל אלטאי, נערך ניסוי בבית ספר של לימוד בנים ובנות בנפרד. כתוצאה מכך הילדים החלו ללמוד טוב יותר בהרבה, נצפתה השתתפות של כמעט 100% בכיתה, ואילו קודם ההשתתפות הייתה 40-30%. המורים מופתעים בעצמם ממה שמתרחש. מה תפיסתה של חכמת הקבלה לגבי לימוד נפרד של בנות ובנים?

תשובתי: לימוד נפרד הכרחי, מפני שבנים ובנות אלה סוגי ישויות שונות לחלוטין, נדרשת כלפיהם גישה שונה. עלינו להבין זאת ולהתייחס אליהם באופן שונה, לפסיכולוגיה שלהם, לאפשרות שלהם לקלוט את החומר.

כאשר ילדים לומדים בערבוב, אז הולכת לאיבוד אצלם האפשרות להתאחד ביניהם, ליצור חברויות קטנות נכונות וטובות פוטנציאלית משלהם. מופיעה תחרותיות, מאבק, ומצבים לא פשוטים וכולי. אין שום צורך בכל זה.

שאלה: מהו השורש הרוחני של התופעה הזאת?

תשובתי: אלה מערכות שונות, זכרית ונקבית. זכר (גבר) מסמל תשע ספירות, נקבה (אישה) מסמלת את המלכות, והם לא יכולים להיות מקושרים יחד לאחד משותף שלם.

שאלה: אבל אחר כך הם בכל זאת מתחברים?

תשובתי: לא, בשום חברה גברים ונשים לא מתחברים. הם פשוט מתרגלים להתקיים במשותף באופן כלשהו.

שאלה: אז מה זאת משפחה?

תשובתי: זו כבר שיחה נפרדת, כיצד קיימים במשפחה גבר ואישה. אבל בינתיים אנחנו מדברים על חינוך נפרד. גם לבית הספר וגם לחיי משפחה צריך להכין את הילדים מראש, בכך שלוקחים בחשבון את הפסיכולוגיה שלהם. מה גם שצריך להכין את הבנים בנפרד ואת הבנות בנפרד. יש להם פסיכולוגיה שונה לחלוטין. אלה סוגים שונים של בריאה ולכן לא צריך לערבב אותם, להכריח, לסלק באופן מלאכותי מחיצות מיניות.

שאלה: יוצא, שמטרת הקיום של אישה ושל גבר, היא שונה?

תשובתי: בוודאי, שונה. לכן אסור לחבר אותם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.05.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest