דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / במרכז של כל האנושות

במרכז של כל האנושות

שאלה: כשאנחנו עובדים עם הקבוצה אנחנו עובדים על מודלים של התנהגות אינטגרלית באיזה שהם מצבים אופייניים, אבל העניין הוא, שהקבוצה זה בכל זאת חלל מוּתנה.

תשובתי: הקבוצה, זה לא חלל מוּתנה. זה חלל שנמצא במרכז של כל החברה האנושית! וכפי שהאנושות מקושרת בינה לבין עצמה במיליארדי חוטים בלתי נראים למיניהם, כך גם הקבוצה נמצאת בתוך האנושות ומקושרת עם כולם. היא מהווה את הרכיב הפעיל ביותר בכל האנושות.

הפעילות המעשית בקבוצה נועדה כדי להעלות את האדם מעל לאגו שלו, אין יותר צורך בשום דבר. זה משפיע על האדם, מחנך אותו מחדש, מזמין בתוכו כוח התנהגות שני, אלטרואיסטי, ובהתאם לזה הוא משנה את ההתנהגות שלו במשפחה, בחברה, בכל מקום.

יחד עם זה מופיעות יותר ויותר חברות מסוג זה, כאלה מערכות יחסים הדדיים בין בני האדם. הם משפיעים על כל הסובב ועוזרים לווקטור הפנימי הטוב והמנוגד לאגו לעלות ולהתגלות בעולם שלנו. התפקיד שלנו הוא לפתוח את הדלת להתגלות של הכוח הזה.

שאלה: אבל בזה כל המצבים הבעייתיים ייפתרו בקבוצה, כמו שאומרים, באופן וירטואלי. הם לא יגעו ברצונות האגואיסטים האמיתיים של האדם.

תשובתי: אם אני מתחיל לחשוב אחרת, אז אני בעל כורחי גם פועל אחרת. העיקר המוטיבציה! כי המעשים של האנשים נבדלים זה מזה, בראש ובראשונה, במוטיבציה. ואחריה כבר באים המעשים.

מתוך התוכנית "עולם אינטגרלי", 24.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
תועלת כוללת
לא יהיה צורך בפרסום
ספר לימוד אודות ההרמוניה הפנימית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest