דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / במה לשחד את הלב של העליון?

במה לשחד את הלב של העליון?

Laitman_2011-03-22_1888.jpg

שאלה: למי עולה הבקשה שלנו ועל סמך מה נקבע האם היא נכונה?

תשובתי: המערכת העליונה זאת מכונה. היא פועלת כמו ממשלה אידיאלית ומתוקנת, שבה אם אתה כותב למישהו ועושה הכול לפי החוק, אז המכתב שלך בהכרח מגיע לנמען. אם הבקשה שלך הייתה חוקית, היא תילקח בחשבון ותתקבל לביצוע.

קיימת שם מעין רשימה של בקשות, שממוינות בהתאם לחשיבות המבקש, המהות של מה שהוא מבקש, ויתכן שגם עלות הביצוע. וכל זה נלקח בחשבון לפי החוק, ומתבצע.

אם אתה יכול לעורר את הלב של העליון, אז הוא יענה לך. אבל כיצד ניתן לעשות זאת? הרי אינך יכול לתת לו שוחד, מעטפה עם כסף. אז במה אפשר לעורר את הלב של העליון?

אתה יכול לעורר את הלב של העליון, בכך שתרצה להידמות לו, בדיוק לזה הוא מחכה, זה התענוג שלו. תוכיח לו שאתה רוצה להפוך להיות כמוהו ואז תקבל את מה שביקשת! כמה? בדיוק במידה שאתה רוצה להיות כמוהו ועד כמה שאתה מסוגל.

אבל אם אתה מבקש משהו בלתי מציאותי, מעורפל, מבלי שיהיו לך לזה לא כוחות, לא נכונות ולא ניסיון, אז הבורא בכלל לא שם לב לצעקות שלך. הוא רואה שאתה עדיין לא בשל.

אבל אם אתה מגיע ואומר שאתה באמת מוכן בכך שמבין את ההגבלות שלך, כלומר, מביא את כל הנתונים ואת כל היסודות המוצקים לבקשתך, וברור שאתה מבקש עם אסמכתא, אז הוא מבצע את בקשתך. זה אומר שאתה מעורר את ליבו, כלומר, עוררת את הרצון.

באותה המידה, שאתה נכלל במערכת הכללית ותופס את מקומך בפאזל הזה, אז העליון מפעיל את המערכת כולה כדי שהיא תקבל אותך. הוא בודק את כל המערכת, איך עכשיו, בזכות היכללותך, היא תוכל לעלות לדרגה גבוהה יותר. זה אומר שאתה "מכריע את עצמך ואת כל העולם לכף זכות".

אתה אף פעם לא נבדק לבד, בפני עצמך, אלא רק כחלק מהמערכת הכללית. אם אתה רוצה להביא תועלת לכל המערכת, אז מלמעלה בודקים עד כמה אתה באמת מוכן לזה, ועד כמה המערכת זקוקה לך, כי יכול להיות שבקשתך אינה תואמת לסדר ההתפתחות הכללי. ואם הכול בסדר, אז מגיע האור.

מתוך שיעור על "מלמוד עשר הספירות", 02.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לעמוד במקומו של הדיין
לגדול מבקשה גחמנית עד לדרישה החוקית
בקשה עם התחשבות בכל התנאים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest