דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בלי האישה אין התפתחות

בלי האישה אין התפתחות

מתוך שיעור מס' 2 במרכז "קבלה לעם" – מוסקבה.

אצל הנשים הכול נמדד לפי המידה שבה הן רוצות להיות יחד ולתמוך בחלק הגברי. הנשים צריכות ללחוץ על הגברים, זה האופי שלהן. צריך רק להשתמש בו בצורה נכונה, ולא להתבייש. הנשים תלויות בקבוצת הגברים, וקבוצת הגברים תלויה בהן ולא תנוע קדימה בלעדיהן.

הרצון הנשי הוא ראשוני, והגברי משני. כך בנוי כל הטבע. אם לא הנשים, הגברים היו משחקים כדורגל כל היום. אולם הרצון הנשי מכריח אותם להקים משפחה, לעבוד, להגיע הביתה, לארגן משהו. כל זה נובע מהרצון הנשי, לא הגברי. לגבר אין את כל זה, הוא כל החיים כמו ילד.

לכן הנשים צריכות להתארגן בצורה נכונה כדי להשפיע על הגברים. והגברים צריכים להבין את זה. אנחנו אנשים מבוגרים ועלינו להשתמש בטבע שלנו, גם הנשי וגם הגברי, כדי להשיג את המטרה. והמטרה מושגת דרך שיתוף פעולה, כמו לידה של ילד חדש משותף.

אז תסתכלו על זה בצורה רצינית, הדדית. לא לחינם נבראנו דווקא כאלו. אנחנו מסתכלים על הכול כעל יצירה מקרית של הבורא, אך למען האמת, עלינו לנצל ככל הניתן את כל מה שיש בנו, בחיבור הנכון, ואז נקבל את הרצון שבו יתגלה הבורא. וללא היסוד הנשי אין כאן מה לעשות בכלל.

60% מאוכלוסיית העולם הן נשים, הן החלק היציב ביותר שלו. גם הקבוצה לחלוטין אינה יציבה ללא החלק הנשי. קבוצה נשית חזקה מהווה הבטחה ליציבות החלק הגברי. היא יותר יציבה. כשהיא פועלת נכון היא מרככת את כל הבעיות, את כל תנודות הסירה המשותפת.

הנשים צריכות להבין את זה ולבצע את תפקידן בצורה מדויקת. גם הגברים צריכים להבין את זה, לספק לנשים את התנאים הנחוצים לכך ולהעריך אותן. בלי זה לא ייצא דבר. ללא החלק הנשי, החלק הגברי מייד יתחיל להתפרק. נוכחות הנשים מרגיעה את כל הסערות. לא לחינם נאמר עוד לאברהם: "כל אשר תאמר לך שרה, שמע בקולה". היסוד הנשי שבהתפתחות הוא מלכתחילה החשוב ביותר. כל הרצון שעלינו לתקן הוא רצון נשי, שמתגלה דרך האישה. אז תתארגנו בצורה נכונה. במקום שבו יש חלק נשי חזק, מובטחת הצלחה גדולה יותר.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 16.01.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest