דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בכוחות משותפים נגלה רוחניות!

בכוחות משותפים נגלה רוחניות!

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב

שאלה: כיצד אנחנו יכולים עכשיו "לצלול" כדי להגיע, לפרוץ, ולגלות רוחניות?

תשובתי: רק בכוחות משותפים, אין שום דבר אחר. רק בכוחות משותפים! זהו התנאי היחיד. הוא נובע מתוך חוק טבע כללי ומעלה אותנו לדרגה הבאה, לדרגת השתוות עם הבורא, עם הכוח העליון של הטוב והאהבה.

אין שיטה אחרת, ולא צריך שום דבר אחר. אתם בעצמכם כבר יודעים זאת.

הרי אנחנו קיימים כגוף אחד כללי שהתפרק לחלקים. חייבים לאסוף את החלקים האלה בעזרת המאמצים שלנו למערכת אחת. אני מקווה שאנחנו נצליח לעשות זאת. ואז, בקיומה של המערכת האחת הזאת, אותו הכוח יתגלה בה ככוח חיבור, כמערכת דם, כמערכת עצבים וכן הלאה – את הכוח הזה אנחנו נרגיש כדרגת קיום הבאה שלנו: נצחית ושלימה. זה מה שאנחנו לומדים מתוך השיטה של ההשגה הנכונה של הבריאה – לא מה שאנחנו מרגישים היום באמצעות חמשת החושים שלנו, אלא מה שקיים מחוץ לנו, מה שאנחנו לא רואים, לא מרגישים, לא מבינים, מפני שתופסים רק דרך חמשת "הפתחים" שלנו.

עלינו לעלות לדרגה שבה אנחנו יוצאים מחוץ למסגרת הגוף שלנו. לשם כך קיים תנאי: להיות קשורים בינינו, להתחבר יחד לגוף אחד. זאת הייתה מטרת ההתפוררות למספר חלקים, לרצונות כה רבים. כל אחד מאיתנו הוא חלק של רצון מתוך הפאזל, מתוך האגו הכללי.

אם אנחנו נשתדל להרכיב את הלגו הזה בעצמנו, לא נצליח לעשות זאת, מפני שאיננו מכירים מראש את כל המערכת הזאת, את כל מבנה החיבור, כל זה עושה האור העליון. אבל אם אנחנו נשתדל לעשות זאת, אז במידת מאמצנו האור מתחיל להשפיע ומסדר את המערכת הזאת. ואנחנו מרגישים אותה כמערכת יותר ויותר מאוחדת, יותר ויותר כללית, אינטגרלית, ובאותה המידה משתדלים לראות את עצמנו קיימים בעולם העליון.

כלומר, הרגשתנו הפנימית, שהיא קיומנו הבהמי, נשארת, מפני שאנחנו קיימים בתוך הגוף שלנו, בתוך חמישה החושים הבהמיים, הגופניים. אך בנוסף לכך אנחנו נתחיל להרגיש את הבריאה שנמצאת מסביבנו, מה שעכשיו איננו מרגישים.

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב, 16.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לגלות הזדמנויות ענקיות של תענוג
כוח האיחוד
להפנות את הפנים אל המדרגה העליונה

One comment

  1. אני מרגישה רב שזה הזמן הנכון לענין את הקהילה המדעית בבנית קורס פסיכולוגית העולם העליון. הקורס צריך לכלול את לימוד חוכמת הקבלה. אני חושבת שכדאי להקים קורס כזה אצלנו בשלב ראשון ולהתנסות בזה, לשלב את טכניקת הסדנא שהיא מצוינת ללימוד יחדיו,הטכניקה הזו אכן מאפשרת להיכנס לפנימיות.כנס חארקוב הוא קפיצת מדרגה גדולה לכולנו. תודה לך על הכל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest