בין פלוס ומינוס

laitman_2010-12-12_9526.jpg

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 3

שאלה: בבריאה קיימים שני כוחות : פלוס ומינוס, רצון לקבל ורצון להשפיע, כוחות נקביים וכוחות זכריים. יכול להיות שחסר לנו חיבור בין הכוחות הזכריים והנקביים, כדי לגלות את הכוח היחיד שנקרא "אחד"? אם זה כך, כיצד אפשר לעשות זאת?

תשובתי: רק על ידי שיתוף של הבורא, ולא אחרת! רק הוא יכול ליצור בין הפלוס והמינוס מצב הרמוני. נאמר: "איש ואישה, שכינה ביניהם". גבר ואישה, פלוס ומינוס, הכוחות המנוגדים האלה אף פעם לא יוכלו להתחבר ביניהם ללא ההתגלות של הבורא.

הטבע בנוי בצורה כזאת, שבין פלוס ומינוס תמיד צריכה להיות התנגדות, שבה מובלטת האנרגיה ההדדית שביניהם, ואת התפקיד הזה משחק כאן הבורא. תחילה הוא מגלה את עצמו בצורה של אגו, התנגדות בין פלוס ומינוס, ואחר כך מחבר את כל זה למערכת אחת, ואז על ההתנגדות הזאת מובלט הגילוי שלו, אנחנו מתחילים להרגיש אותו.

לא ניתן להרגיש אותו בפני עצמו. הוא מורגש ברצונות, בכלים שלנו, דווקא באותה ההתנגדות, שאנחנו יוצרים בין הפלוס למינוס.

נניח, שזה הנָגָד שלנו, פלוס – מינוס, האגו (Ego) שלנו. אם זורם בו "זרם", כלומר אנחנו מפעילים חיבור בינינו למרות האגו, אז על הנָגָד (R) הזה אנחנו מתחילים לגלות את הבורא.

הבורא הפוך לאגו שלנו, כי הוא ברא את החושך מהאור. לכן על ה"מכשיר" הזה אנחנו מגלים את הבורא. ה"מכשיר" הזה מהווה את ה"מסך" (Screen) שלנו.

מתוך שיעור מס' 3 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח הנשי והגברי הם תנאי להתעלות הרוחנית
להתאחד, כדי להוליד את הבורא
"אישה" ו"גבר" הם שני כוחות שמובילים לבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest