דף הבית / אקטואליה / ביטול הסכמים עם ישראל

ביטול הסכמים עם ישראל

שאלה: האיחוד האירופי מתכונן לקבל החלטה נוספת נגד ישראל, שלפיה כל ההסכמים הדו-צדדיים שנחתמו עם ישראל, יוחלו רק בשטחה של ישראל בגבולות המוכרים כגבולות 67. כלומר כל ההסכמים בין ישראל לאירופה יאבדו את כוחם בהתנחלויות. ממשלת ישראל מנסה לרכך את הניסוחים הללו, ללא הצלחה יתרה. מפליא איך במשיכת קולמוס מתבטל מה שקוים במשך עשרות שנים. האם באמת זה כל כך פשוט?

תשובתי: זה מאוד פשוט מצידה של אירופה, מפני שבאופן עקרוני אנחנו צריכים להבין, שאנו אלו שמזמינים בעצמנו מצב כזה. אני לא מדבר על זה מנקודת מבטו של מחנה השמאל בישראל, שסבור שצריך להחזיר הכול, אלא מאותה נקודת מבט שאנחנו בעצמנו מעוררים כאלה עיוותים, מפני שאנחנו לא מביאים תיקון לעולם.

ישראל חייבת להראות לכל העולם את חברת העתיד, מפני שיש לנו את האידאולוגיה, השיטה ואת ראיית העתיד הזאת. אנחנו צריכים ליצור חברה של בני אדם נכונים, שווים, שמתנהלים באיזון הדדי, מהווים בפני עצמם אחד יחיד שלם, נמצאים זה עם זה במצב של "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך" ואפילו יותר מזה, במצב של "ואהבת לרעך כמוך".

כל אלה הם התנאים שהטבע מציג לנו ושאותם אנחנו חייבים לקיים ולהראות כדוגמה לכל העולם. בינתיים כל העולם שונא אותנו מפני שאנחנו לא מראים לו את הדוגמה הזאת.

שאלה: אבל הם יוכלו לקבל את הדוגמה שלנו? הם לא תופסים ולא מקבלים אותנו.

תשובתי: הם לא תופסים ולא מקבלים אותנו, מפני שאנחנו מראים להם דוגמה רעה. לכן הם שונאים אותנו ומאשימים אותנו בזה שאנחנו כאלה. האנושות מרגישה באופן מדויק שדרכנו מגיעים לעולם ייסורים וכל יתר הרוע. על זה נכתב בספר הזוהר ובחכמת הקבלה, שמסבירה הכול.

אבל ברגע שנתחיל לשתף פעולה באופן הדדי בינינו, אז דרך המערכת הנכונה שלנו, בדומה לטבע העליון, יבוא הכוח העליון, שיתגלה לא כשלילי, אלא כחיובי. גם עכשיו הוא חיובי, אבל בעוברו דרכינו, הוא מתגלה בעולם כשלילי.

אם אנחנו נשתדל לבצע את מה שכתוב בתורה, כלומר נתחבר ונתאחד בינינו, כדי שכל ישראל תהפוך להיות כמשפחה אחת, כמו אחים, אז הכוח העליון, שמנהל את כל הטבע, יעבור דרכנו בצורתו האמתית והטובה. כך העולם ירגיש שישראל מהווה מקור של הכוח הטוב ולא יקבל כאלה חוקים, אלא הפוכים לחלוטין.

אני מאחל לכולם להבין את זה ולממש זאת בצורה ריאלית בחיים. הכול בידיים שלנו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 18.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest