דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / בידי מי נמצא הפתרון לשאלה היהודית?  

בידי מי נמצא הפתרון לשאלה היהודית?  

שאלה: ארה"ב היא השחקן הפוליטי המרכזי בזירה הבינלאומית, ואתה באחת השיחות אמרת שהיא מנהלת מדיניות של תוהו ובוהו מבוקר ונשלט. האם ניתן לשלוט בתוהו ובוהו?

תשובתי: התוהו ובוהו הזה מיוצר. אמריקה רק מגבירה את התוהו ובוהו לתועלתה מפני שבמצב כזה קל לה לערבב את הקלפים לפי העיקרון "אתה תמות היום, ואני מחר". היא הורגת את הכלכלה של מדינות אחרות, משחקת עם הנפט, משחקת במדינות אירופה, רוסיה והמזרח התיכון, היא עוררה את "האביב הערבי" וכל היתר. בישראל היא משחדת את המחנה השמאלני כדי לפעול נגד הממשלה, כי למעשה היא בעד חיסול המדינה שלנו!

דיברתי עם אנשי צבא אמריקאים שערכו אצלנו אימונים צבאיים והם אמרו לי ישירות שאין להם צורך בנו ולכן אנחנו צריכים להפסיק להתקיים. אתה מבין את האידאולוגיה שמלמדים אותם?

הערה: אבל מצד שני הם עוזרים לנו ואסור לנו לדחות את העזרה שלהם.

תשובתי: בוודאי, אנחנו מקבלים את העזרה שלהם וזה הכרחי כל עוד לא נחייה בעצמנו לפי האידאולוגיה שלנו ויהיה לנו כוח שהוא גבוה מיתר הכוחות. אבל באופן עקרוני כל מדינות העולם כולל יהודי אמריקה  הם נגד קיומה של ישראל.

הערה: רבים סבורים שכל הבעיה היא בציונות.

תשובתי: הם יכולים לדון בנושא כפי שהם רוצים. העניין הוא ישראל והבעיה היהודית זו השאלה העיקרית של העולם. היה נדמה שאנחנו מעטים, ואם נתחיל לספור ראשים זה באמת כך. אבל למעשה, אנחנו צריכים לפתור את השאלה היהודית. אי אפשר לפתור אותה כפי שהיטלר רצה, ואין אף אחד בעולם שיודע מה לעשות איתה. ישראל היא כמו קוץ בגרון של אדון אובמה ושאר המדינאים, אבל חכמת הקבלה נותנת פתרון לשאלה הזאת.

מתוך שיעור ברוסית עם ד"ר מיכאל לייטמן  בתאריך 13.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest