דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בוקר חדש תלוי ביום הקודם

בוקר חדש תלוי ביום הקודם

שאלה: אני מרגיש שבשיעור חסרה לי הכרת חשיבות וגדלות המטרה. מה לעשות?

תשובתי: בעיקרון, לאדם חסר רק דבר אחד, התעוררות נכונה, שיכולה לבוא רק מהקבוצה. מה עשית בקשר לזה? יכול להיות ששלחת מכתב לחברים בדרישה שידאגו לך? או שחילקת להם מתנות, לכל אחד מה שהוא אוהב?

אתה צריך לעורר בחברים תשומת לב כדי שהם יחשבו עליך, כדי שידאגו לכך האם אתה מבין את גדלות המטרה, כדי שלא ישכחו עליך בתפילה שלהם… תשחד אותם במשהו!

כי בשיעור כבר מאוחר לתקן את הליקויים. מה שהכנת, בזה אתה משתמש עכשיו. כל ההכנה נעשית לפני השיעור. היום מתחלף בערב, הערב מתחלף בלילה, והאדם מוצא את עצמו בחושך, בבלבול וחוסר הבנה. ואז הוא מכין את עצמו לפגישה עם האור. מחצות הלילה הוא בא לקראת האור, בכך שמסדר את הכלים, הרצונות שלו. לשיעור הוא מגיע עם מטען מוכן, לאחר שהעלה בקשות לבורא. וכל מה שיש לו הוא מחבר ללימוד.

באופן כזה, זמן הלימוד, זו כבר תוצאה מהאירועים שהתרחשו במשך היום. תתכונן, תחשוב על מה שנראה לך חשוב בקשר הזה, אבל אל תשכח: כל מה שאתה תעשה בשיעור, זו תוצאה של העסקים שלך לפניו. תנסה, תבדוק ואתה תראה, שזה כך. במה שמילאת את יום האתמול, בזה אתה תעסוק בדקות של ההתעוררות בבוקר לפני השיעור ובשיעור עצמו. הכול תלוי בהכנה של אתמול.

מתוך שיעור על "מאמר לסיום הזוהר", 06.02.2013

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest