דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בוני המציאות החדשה

בוני המציאות החדשה

2012-02-24_5470_w.jpg

מתוך השיעור מניו-ג'רזי

שאלה: אם הבורא מתגלה בינינו ולא בכל אדם נפרד, אז איך זה בכל זאת יוצא, שכל אחד מרגיש את השדה הזה של הכוח האחד?

תשובתי: רוחניות, זו השפעה. השפעה, זה מה שמתגלה מחוץ לכל אדם ולא בתוכו. בתוכנו אנחנו יכולים להרגיש רק את מה שמרגישים עכשיו, תמונה שאותה אנחנו מכנים "העולם הזה".

יוצא, שאם אני רוצה לגלות משהו מעל לקיום הגשמי שלי, מחוץ לֵמה שמתרחש בתוך הגוף הבהמי שלי, אני צריך לבנות גוף אחר, חדש. הגוף הזה הוא – חיבור בין בני אדם. מאחר וגם הם נבראו מגופים בהמיים, אז אנחנו בונים בינינו גוף חדש, שנוצר בינינו, ובו מרגישים את המציאות החוץ גופית שלנו. והמציאות הזאת נקראת "העולם הרוחני", או המציאות העליונה, מפני ששם נמצאים כל הכוחות, כל התכונות, תוכנית הבריאה, המטרה שלה. הכול נמצא שם, בינינו. השדה הזה, הכוח העליון שמנהל אותנו, והוא נקרא "אור", "בורא", "אלוקים", והרבה שמות אחרים.

לכן אין לנו ברירה, אלא רק לבנות חיבור בינינו. בכך שאנחנו משתוקקים לחיבור הזה, אפילו באופן אגואיסטי, אנחנו מעוררים מתוכו על עצמנו איזו השפעה ומתחילים להרגיש אותה במדרגה שנקראת "לא לשמה". אחר כך זה יותר ויותר משפיע עלינו, ואנחנו מתחילים להרגיש אותה במדרגה הרוחנית הראשונה, ואחר כך בעוצמה יותר ויותר חזקה. עוצמת החיבור שלנו קובעת את כוחו של המאור המחזיר למוטב, ההרגשה של ההשפעה שמתגלה. אבל כל זה מתגלה בינינו.

זאת היא העבודה שלנו. אנחנו רק צריכים להשתדל כל הזמן לתאר לעצמנו את המצב הזה בצורה כמה שיותר אמיתית, ממשית, ולצרף אליו את כל מה שידוע לנו מהמדע, מהפסיכולוגיה, מהיחסים בינינו. ואתם תראו עד כמה זה נכון. פתאום הכול יתחבר.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי" בארה"ב, 10.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
סדנה עם הבורא
דרישה משותפת
לשמח את הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest