דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / בואו נביא טוב לעולם!

בואו נביא טוב לעולם!

שאלה: מי מפריע לעם ישראל ולכל היהודים בעולם להתאחד? למה לעמים אחרים אין את הבעיה הזאת?

תשובתי: לעמים אחרים יש את אותה בעיה ואפילו עוד יותר גדולה! אבל ביסודם של יתר העמים לא קיים הרעיון של איחוד, ואילו אצלנו הוא קיים! אנחנו, בעלי שיטת האיחוד! ולכן אומות העולם לוחצות עלינו, כדי שנתחיל להשתמש בה.

שאלה: אז למה שום דבר לא מצליח?

תשובתי: מפני שהעם שלנו לא יודע ולא רוצה לדעת, שיש לו את השיטה הזאת, את חכמת הקבלה. דווקא היא זו שמספרת איך צריך להתאחד ואיך להראות זאת לכל יתר העמים. יוצא, שאנחנו, היהודים, מפריעים לעצמנו! האנטישמים צודקים שהם מאשימים אותנו בכך שאנחנו מהווים בעיה עבור העולם כולו, מפני שרק אצלנו נמצאת שיטת האיחוד שנקראת "חכמת הקבלה". אנחנו רק לא רוצים להשתמש בה ולהביא את כל העולם לעתיד טוב!

לאנטישמים בכלל לא חשוב כמה הישגים הבאנו לעולם, כמה פרסי נובל יש לנו ושאנחנו רוצים להיות טובים כלפיהם. העולם דורש משהו אחר! הדבר היחיד שהוא רוצה מאיתנו, זה שאנחנו נהפוך אותו לעולם טוב יותר עם אנשים מאושרים! ואת זה אפשר להשיג רק דרך האיחוד, תנו לאנושות דוגמה של איחוד, רק זה חסר לעולם ה"מרוסק", המפורד והאומלל שלנו! תראו שבני אדם יכולים לחיות יחד בשמחה, באיחוד וחיבור ביניהם והשיטה בידיים שלנו! היא נקראת "חכמת הקבלה", ועלינו להשתמש בה! 2000 שנה לא השתמשנו בה, וכעת הגיע הזמן להתחיל להשתמש בה ולהביא את העולם אל האושר.

שאלה: האם יהיה שלום בכל העולם, אם בשמחה ובאושר נזמר ונרקוד במעגלים בישראל?

תשובתי: אם השיטה הזאת הייתה מסתכמת בזה שאנחנו נזמר ונרקוד במעגלים, אז הכל היה פשוט. אבל היא הרבה יותר מורכבת, היא אוניברסלית ועמוקה! היא מיוחדת בכך שהיא מגלה לאדם כיצד להשיג את ההנהגה העליונה! זוהי שיטה עולמית חכמה מאוד, רצינית ופנימית. אפשר לקרוא מה כותבים מדענים, הוגי דעות ופילוסופים אודות חכמת הקבלה, ולהבין, מהי. זהו הנכס היחיד של העולם שלנו!

שאלה: אם בשטחה של ישראל יתחיל תהליך של איחוד, אז העולם שסביבנו ישתנה?

תשובתי: לחלוטין! גם הערבים וגם האנטישמים יהפכו להיות ידידים שלנו. לאף אחד, פרט ליהודים, אין בחירה חופשית! מה אומרים כביכול האנטישמים? "אתם מחזיקים את המפתח לאושר שלנו! אתם מהווים סיבה לכל הרע שבעולם!". כלומר, אנחנו יכולים גם להפוך להיות סיבה לכל הטוב!

בואו נעשה את זה! אין מה לשבת ולבכות ובכך למשוך שוב על עצמנו עתיד מר! עלינו להתעשת ולגשת באופן רציני לשאלה הזאת. באמת שיש בידינו כוחות גדולים מאוד. אנחנו יכולים להפוך את עצמנו ואת העולם כולו למאושרים!

מתוך וובינר בנושא "ביטחון של העם היהודי", 8.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest