דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בהמשך יהיה קל יותר

בהמשך יהיה קל יותר

בכנס "קבלה לעם" העולמי התגלה לי שאינני יכול להתחבר עם האחרים, לבטל את עצמי, בכלל אינני מסוגל להתקרב למישהו! אז מה עליי לעשות, הרי זהו הטבע שלי? – לשם כך קיים אמצעי שנקרא האור העליון. האור הזה כלוא בתוך הקבוצה, רק שהוא נסתר מאיתנו, איננו רואים אותו. שם גם נמצא הבורא, תכונת ההשפעה.

איך אנחנו יכולים להזמין את השפעתו עלינו? – אם אתה מתחיל ללמוד בקבוצה מקורות אמיתיים: ספר הזוהר, או תלמוד עשר הספירות, אז הודות לכך אתה מושך אור, מעורר אותו מבפנים. למה? – מפני שבספרים האלה אתה קורא על המצבים הפנימיים ובכך אתה מעורר ומקרב אותם, מושך אותם על עצמך. אתה מזמין על עצמך את השפעתו של העולם הנסתר, היותר פנימי, והוא מאיר לך. זה מתקן אותך בהדרגה, כך שמאפשר לך להתחבר עם אחרים, ואז השׂנאה, הדחייה, הריחוק, נעלמים. אתה מתחיל להבין את חשיבות החיבור הזה, אתה רוצה שהוא יתממש. ופתאום… כאילו מגיעה איזו "נקישה", החיבור הראשון שלך עם האחרים.

אם נתאר לעצמנו את הדרגות של החיבור הזה בצורה של סקאלה (מ-0 עד המדרגה ה-125) זה מסמל שמנוקדת האפס אתה התקרבת לאחד. וזה הבסיס !

אז הנה עכשיו בכנס, הרגשנו בדיוק את נקודת האפס הזאת, את זה שאיננו מסוגלים להיכנס לחיבור בינינו. ועכשיו ניצבת בפנינו מטרה, בעזרת הלימוד והכוונה הנכונה נדרוש את המאור המחזיר למוטב.

ברגע הזה, כשאתה משיג את דרגת החיבור הראשונה, אתה הופך להיות "בן העולם הבא". אתה מבין, מרגיש מה זה, מתחיל קצת להתמצא בו. אתה כבר מקבל את הרושם הראשוני על העולם הרוחני. ובהמשך יהיה קל יותר. כי הרי העיקר הוא המהפך הראשון! מאחר וכל המדרגות האחרות, פשוט יהפכו להיות יותר ויותר גדולות. כמובן שההבדלים ביניהם גדולים ועצומים בעוצמתם. אך שום דבר אינו יכול להשתוות עם הכניסה למדרגה הראשונה. מאחר ובזה אתה ממש עובר מהעולם שלנו לעולם הרוחני, וזוהי שבירה שורשית.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 17.11.2010

One comment

  1. רב יקר איך יוצאת מים של תכונות רעות כמו עצלות עצבות התבודדות הרס עצמי ובריחה מהבורא
    כשלמרות כל אין סוף המכות לא מוצאת כוח לשנות כיוון אל הבורא ולמרות האור העצום המגיע דרך הקבלה הרב וכל תלמידיו בכנס ובכלל בשנה וחצי האחרונות מאז שהכל נגלה לי.
    עדיין חוזרת לדכאון פסיביות וחשיבה שלילית על עצמי שמשתקת.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest