דף הבית / המשבר ופתרונו / בדרך אל המערכת היחידה

בדרך אל המערכת היחידה

שאלה: איך אפשר לממש את הפוטנציאל של כל אחד מהמומחים שלנו לשיטה האינטגרלית?

תשובתי: המומחים שלנו צריכים להימצא במערכת אינטגרלית מיוחדת, בתוך הארגון שלנו, שמהווה בפני עצמו קהילה אינטגרלית.

הם צריכים כל הזמן לעסוק ביניהם בהכשרה פנימית, בכך שניזונים מאותם הרצון והמחשבה המשותפים, מאותה הדמות היחידה, שאותה הם יוצרים ביניהם ויחד נכללים בתוכה. זו הדמות האנושית היחידה, שבה כולנו מתמוססים ביחס הדדי טוב זה כלפי זה, בתמיכה הדדית ואפילו אהבה.

בכך שמקבלים הזנה על ידי טעינה אנרגטית, רוחנית אינטגרלית מהדמות הפנימית הזאת, אנחנו יכולים ללכת לכל מיני ארגונים ולערוך שם את ההכשרות שלנו. ודרכנו האנשים יקבלו את אותה ההרגשה, את אותו המטען הרוחני. אבל אנחנו צריכים כל הזמן לטפח בתוכנו, להגביה, לפתח את הקהילה שלנו וכל הזמן לעסוק בשכלול עצמי שלנו.

אנחנו יכולים להשיג כזה מצב, כאשר האנרגיה המשותפת הכוללת שלנו, ההתכללות ההדדית שלנו יהפכו לכאלה חזקים, שיהיו מספיקים לנו כמה שיעורים כדי להעביר את זה לאנשים וללמד אותם הלאה, ולתרום להתקדמות שלהם בתנאי שהם יהיו ניזונים כל הזמן דרכנו.

מאחר ואנחנו חייבים להימצא במרכז של הקבוצה שלנו שמשם אנחנו מקבלים כוח אינטגרלי המורכב מכולם, ובעזרתו מצליחים בכך שהופכים את כל השאר לכאלה אינטגרליים, אז המעגלים האלה ילכו ויתרחבו ויתחזקו. אבל בכל מקרה הם צריכים להיות מקושרים הדדית ביניהם, עד שכל האנושות תהפוך להיות מערכת אחת יחידה.

ואז כולנו נהפוך להיות דומים לטבע. כבר תוך כדי תהליך העבודה עצמו אנחנו נוכל לראות את התוצאות החיוביות שלו: שינוי היחס שלנו לאקולוגיה, ויחסינו אחד כלפי השני. כך אנחנו נרפא את עצמנו מהמשבר הכולל.

מתוך התוכנית "מבעד לזמן" מס' 2, 17.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בהתגברות על המרחקים
ללא מבוכה והגבלה
ללא בעירה פנימית, אין הצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest