דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / באילו תנאים התרופה פועלת?

באילו תנאים התרופה פועלת?

מיכאל לייטמן

שאלה: כשאני מקבל תרופה, לא נדרש ממני שום כוונה מיוחדת כדי שהיא תשפיע עליי. אז מדוע בזמן לימוד חכמת הקבלה, אשר אמורה להיות התרופה לאגואיזם שלנו, עליי לקיים כל כך הרבה תנאים שונים, כדי שהיא סוף כל סוף תעזור לי?

תשובתי: בזמן נטילת תרופות רגילות גם כן ישנן הגבלות ותנאים רבים: ליטול לפני האוכל, בבוקר או בערב, לשתות מים. תרופה היא לא רק הכדור עצמו שבולעים, כל הצירוף של התנאים מסביב גם כן שייכים לנטילת "התרופה". אם לא נקיים את התנאים האלה, התרופה לא תשפיע.

על ידי נטילת תרופה, אתה משפיע על הגוף שלך כדי לעשותו בריא, לשקם את פעולתן המלאה של כל המערכות, קשר נכון ביניהן. באופן זהה אנחנו מתקנים את הנשמה שלנו. עלינו להביא לה "תרופה", המאור המחזיר למוטב, לטוב, כלומר לתפקוד נכון וטוב.

מצב הבריאות הטוב ביותר של הנשמה, מסמל הקשר המלא שלה עם שאר הנשמות, כדי שבאיחוד שלהם, כאחד, הן יידמו לבורא. כך גם בגוף, המחלה קורת כאשר איזושהי מערכת יוצאת מהקשר הנכון עם שאר המערכות. והריפוי נעשה, כאשר הקשר הנכון משתקם.

כך גם הנשמות שלנו חוזרות לכך, כדי להיות יחד. מובן, שכמו שבזמן נטילת תרופה כימית חייבים לציית לתנאים, כך גם כאן דרושים: ספרים נכונים, קבוצה ומורה, וכל התנאים הפנימיים (הכוונות שלי), שעליהן כתבו המקובלים. אחרת התרופה לריפוי הנשמה, התיקון שלי, לא תשפיע, לא תפעל.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 05.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
באתי, ראיתי, הבראתי
תתאזר בסבלנות ולבטח תבריא
העיקר, שהתרופה תשפיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest