באיחוד, אל האור!

שאלה: איזו רמה חדשה יותר גבוהה של חיבור צריכה להשיג הקבוצה העולמית שלנו בכנס החיבור, שיתקיים בסוף השבוע הזה בצפון, כדי שישרה בנו חיבור פנימי, כוח פנימי, אור, ושלאחר הכנס כל פעולות ההפצה שלנו יהיו כבר ברמה אחרת, רוחנית?

תשובתי: אנחנו צריכים להשיג כזה חיבור בינינו, כדי שהוא יקבל תבנית של האור בצורה המינימלית. הכלי צריך לקבל צורה של אותה התכונה, כמו האור. איך זה אפשרי? מה זה אומר? – אנחנו צריכים להתחבר בכזאת צורה זה עם זה על ידי "גו"ע" וה"אח"פ" שלנו, כדי שכל אחד ישפיע לאחרים כמו האור, יהיה מוכן להשפיע. בעצם, אין לו מה להשפיע, אבל הוא מוכן לזה, כך הוא מחובר עם האחרים. אנחנו יוצרים בינינו כל מיני חיבורים, וכשהם מסתדרים בצורה נכונה, האור מתגלה. ואם משהו מחובר לא נכון, אז אנחנו מרגישים שבינתיים אין הצלחה, אבל בכל זאת מזהים איפה עדיין אין השתוות עם האור.

זה אומר, שישנה כמות מסוימת של נשמות, שבכל המאמצים מנסים להתחבר ומחפשים באיזה אופן לעשות את זה, באיזו צורה, והאור עוזר להם על ידי כל מיני ייסורים ומתחים. ברגע, על ידי זה שמשתדלים להתחבר בינינו בצורה הנכונה, בכל הקצוות שלהם, הם מקבלים צורה הדומה לאור, כשתכונה של אחד מתחברת עם תכונה של השני, רצון להשפיע של אחד עם רצון לקבל של השני וכולי, אז בחיבור שלהם מתגלה האור. אנחנו לא יודעים עכשיו איך להתחבר בצורה נכונה. אבל בהמשך, במדרגות העתידיות, אנחנו נצטרך לברר את כל הרצונות והתכונות שלנו: איך בדיוק להתחבר, באיזו מידה, באילו תכונות. שם זה כבר חיים.

וכאן אנחנו בינתיים כמו תינוקות, מחפשים "מוצץ" וזה הכול. אבל זה מספיק מצידנו, אנחנו כבר נקבל אותו. ברגע שיופיע בנו רצון קטן, אמא כבר תיתן את "הפטמה", כלומר את ה"מסך" עליה. ה"מסך" בינתיים אצל הנותן ולא אצלנו. אחר כך אנחנו נצטרך לקבל את ה"מסך" הזה, כדי שהוא יהיה אצלנו. אז אנחנו כבר בעצמנו נעריך ונשקול את מה שמקבלים.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 04.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האור, הוא שמוליד את האדם
דרך שני רצונות
חכמת הקבלה של האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest