דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / באותה שעה נשלמה הלבנה…

באותה שעה נשלמה הלבנה…

laitman_2010-03-08_6060_us-70.jpg

זוהר: פרשת בשלח, סעיפים ק"ס-קס"ב: וייסע, ויבוא, ויט. באותה שעה נשלמה הלבנה, המלכות, מכל הבחינות, וירשה שבעים ושניים שמות קדושים בשלושה צדדים, ג' קווים. צד אחד התלבשה המלכות בעטרותיו של החסד העליון, בע' (70) חקיקות של אור אבא עילאה שהאיר לה. שזה עניין קו ימין והפסוק וייסע. צד שני התלבשה המלכות ברמחים של הגבורה, הדינים שבה, בשישים הכאות של אש ועשרה הכאות שלה עצמה, שיורדים מצד אמא עילאה בדינים חקוקים, שזה עניין קו שמאל והפסוק ויבוא. צד שלישי התלבשה המלכות בלבוש ארגמן, שלבש מלך העליון הקדוש הנקרא ת"ת, שירש בן הקדוש, ת"ת, בע' (70) עטרות עליונות מצד או"א. והוא כולל לימין, חסד, ולשמאל, גבורה. שזה עניין הפסוק ויט.

הנשמות השבורות, הרוצות להתחבר ביניהן, מעלות מ"ן למלכות של עולם האצילות (או שכינה, אוסף של נשמות), נכללות בה, ואז היא מתחברת עם ז"א של עולם האצילות או הבורא (הקדוש ברוך הוא).

זעיר אנפין (ז"א), בעלותו לאבא ואמא של עולם האצילות, מקבל הארה של הקווים ימין ושמאל מגבורה וחסד, יוצר מקום לזיווג בין אבא ואמא – זאת ספירת הדעת המעוררת אותם להזדווג, ואז האור הזה דרך ז"א מגיעה למלכות, לנשמות.

1. נשמות שרוצות להתחבר מעלות מ"ן ונכנסות למלכות.

2. הנשמות האלה מכריחות את המלכות להתחבר עם הז"א.

3. ז"א מתחבר עם אבא ואמא ויוצר את ספירת הדעת.

כולם מתחברים יחד לפי הציווי: " וייסע ויבוא ויט".

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 26.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מערכת הבריאה
רוצה להיות יחד עם כולם?
התרופה החזקה והמשפיעה ביותר

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/llyrB

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest