את מי להציל קודם?

מיכאל לייטמן

שאלה: שמעתי שעכשיו אתם מתעמקים יותר ויותר בהפצה הפנימית, מייסדים מערכת של קשר וירטואלי (אינטרנט), שתאפשר לכל המעוניינים בהתפתחותם הרוחנית להיות בקשר, להתפתח, לקבל תזכורות ותוכניות התפתחות. מה ניתן לעשות עם האנשים שעדיין לא שמעו בכלל על אפשרות ההצלה, על כך שכל הייסורים באים כדי לתקן את עצמנו ולרכוש אושר? אינך חושב שאנחנו מסתגרים בתוכנו?

תשובה: איננו מורידים את הקצב בהפצה החיצונית. אך לדוגמה, כשאנחנו טסים במטוס והדיילת מודיעה שיש לנו נחיתת חירום ומשום כך אנחנו צריכים קודם כל לשים מסכה על עצמנו, ורק אחר כך על הילד שלנו, אז הדרישה הזאת נראית לנו אכזרית. והנה אנו נכנסים לשיא של מצב החירום הזה ואנחנו צריכים לשים מהר את מסכת ההצלה על עצמנו, והילדים שלנו צריכים לשאוב אוויר (אור)… ואנחנו משום מה מנסים קודם לשים מסכה על הילד ולא חושבים על כך, שנמות קודם. אך בלעדינו הילד לא יחזיק מעמד הרבה זמן, דווקא איתנו יש לו סיכוי לשרוד…

בעל הסולם כותב ב"הקדמה לספר הזוהר" סעיף סו'-עז', שההפצה צריכה להתפזר מהמרכז בגלים, מהמעוניינים ועד לאדישים לגמרי. אם אלה שיש להם נקודה שבלב (מעוניינים בגילוי הבורא) ישיגו קשר רוחני ביניהם ויגלו בו את הבורא, ומאחר וכל האנשים בעולם מחוברים יחד בנשמת האדם הראשון, אז כולם ירגישו שיש בנו כוח וחכמה עליונים וזה ימשוך אותם אלינו ואל המקור.

ידיעות קודמות בנושא:
מרכז של הפצת האור
מערכת הקשר הרוחני
מערכת חברתית גלובלית ועתידית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest