דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אש הלבבות מאירה את החושך

אש הלבבות מאירה את החושך

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הערבות בערבה

התאספו כאן ניצוצות רבים. בכל אחד מאיתנו בוער ניצוץ גדול. אז בואו נשתדל לחבר אותם יחד!

והאור כבר מחכה ומוכן לחבר אותנו לנשמה אחת (לכלי אחד).

ברגע שנגיע לחיבור הראשון בינינו, החיבור הקל והחלש ביותר, הראשוני ביותר בסולם המדרגות הרוחניות מכאן ועד אין-סוף, אנחנו כבר נגלה בו את האור, את נוכחות הבורא בינינו.

נקווה שזה יקרה! הכול תלוי במאמצים שלנו! המשימה שלנו היא להתעלות מעל הגופים שלנו, מעל כל המחשבות והרצונות האישיים ולהתחיל לחיות יחד – מעליהם – רק ברצון אחד ובמחשבה אחת. ובכל רגע להשתדל ביתר שאת, להרגיש כמה שפחות את הגוף שלנו, וכמה שיותר את המציאות העליונה הזאת, שבה כולנו מחוברים יחד.

העולם הרוחני הוא חיבור, איחוד. ועל אף שהתאספו כאן הרבה אנשים שונים, דווקא בזכות זה ישנה הזדמנות לחיבור מהיר ומוצלח יותר.

אנחנו שמחים מאוד שהגיעו החברים שלנו, אפילו מחו"ל – ליום אחד בלבד. תראו עד כמה הם מתייחסים לאירוע הזה כאירוע מיוחד וחשוב. אנחנו צריכים לעשות את המאמץ הזה. הרי ישנם עוד מיליוני אנשים בעולם שקשורים אלינו ומסתכלים עלינו.

אנחנו הקבוצה המרכזית, ומאיתנו האור כבר יישפך לכולם ויגיע לכולם. תרגישו את חשיבות המשימה הזאת ואת הלחץ העצום הזה. אין שום הפרעות חיצוניות, אין עולם חיצון – רק אנחנו, מאוחדים בלב אחת ובמחשבה אחת כדי שבחיבור הזה בינינו נגלה את הכוח העליון.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס הערבות בערבה, 18.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
פשוט אל תפריע לו!
שהאור יתגלה ויאיר את העולם
כדי לא לשרוף את הזמן לחינם…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest