דף הבית / כלכלה / כסף / ארצות הברית מדינה רעבה!

ארצות הברית מדינה רעבה!

ידיעה: שנת 2011 הייתה שנת רעב לכל תושב שמיני של העולם: 12% של אוכלוסיית העולם הרגישו חוסר במזון. ל- 3% לא היה מספיק אוכל באופן קבוע. 840 מיליון תושבים סובלים מהרגשת רעב, הרעב בקרב האפריקאים מגיע עד 40%, אצל תושבי קמרון עד 80%. אבל אי אפשר להגיד שאוכלוסיות הכי רעבים חיים במדינות העניות, והכי שבעים במדינות העשירות. העם הכי שבע בעולם הוא הטוניסאים. האחוז של אנשים הסובלים מרעב אינו תלוי ברמה הכלכלית הכללית של המדינה.

במדינה העשירה, ארצות הברית, שההכנסה השנתית הממוצעת לנפש היא 45,000 דולר, מדד הרעב הוא 22%. במדינות של "ארגון המדינות המתועשות, G7" האחוז של האוכלוסייה הרעבה עומד ב- 12%. לעומת זאת, בברזיל, רוסיה, הודו, סין ומדינות אחרות המתפתחות של אמריקה הלטינית ואסיה מדד הרעב לא עלה על 9%. ברוסיה מדד הרעב הוא 8%. תוך שבע שנים מאז שנעשה סקר דומה, המצב השתפר באופן משמעותי. בשנת 2005 מדד הרעב ברוסיה היה 31%, 10% מאוכלוסייה אז ענו שסבלו מרעב "לעיתים קרובות " ו- 21% ענו על הסקר – "לעיתים רחוקות". באופן כללי, 88% של אוכלוסיית העולם לא הרגישו מחסור באוכל.

הערה: זה המצב לשנת 2011. אבל הטבע מכריח אותנו להתאחד ואחד האמצעים שלו זה הרעב. הטבע משפיע עלינו עם כל ההשלכות השליליות על הרצונות שלנו, שהם: לאוכל, מין, משפחה, כסף, כבוד, מושכלות. אלה הם שישה הרצונות העיקריים שלנו. כל היתר נמצאים בתוכם. האוכל (הרעב) הוא הרצון הכי יעיל, וכנראה אנחנו עוד מעט נרגיש עונשים על זה שמסרבים להתאחד דווקא ברצון הזה.

ידיעות קודמות בנושא:
רעב באופק
הרעב בעולם
כמות הרעבים בארה"ב גדולה פי 3 מבסין

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest