דף הבית / כלכלה / כסף / ארה"ב לא תציל את העולם

ארה"ב לא תציל את העולם

photo_rav_gh70_309.jpg

The Marker: "דאבוס 2009 לא סיפקה שום פתרונות. היא רק אפשרה לאנשי העסקים להתעדכן במהירות על המצב ברשתות החברתיות- עסקיות שלהם, ולשמוע את הכוכבים החדשים – הכלכלנים שצפו את המשבר – צופים עוד ) doom and gloomאבדון וחשיכה) גם לשנה הקרובה.
אחת הסיבות לכך שבשורה ממשית לא יצאה מדאבוס היא, שהאנשים שאמורים להוציא את העולם ואת המערכת הפיננסית מההלם לא הגיעו לכאן. לא ברק אובמה, וגם לא טימותי גייתנר או לארי סאמרס. אף אחד מראשי המערכת הכלכלית האמריקאית לא יכול היה לעזוב את וואשינגטון. כולם "בחדר המיון", מנסים למצוא פתרונות למערכת הבנקאות האמריקאית".

התייחסותי: ארה"ב לא תציל את העולם, כי היא לא יודעת כיצד לעשות זאת. פשוט, הכסף נגמר לכל האחרים לפניה. התחזית: החרפת האגואיזם ומעבר לצורה גלובלית של קשר אגואיסטי בין אנשים. התהליך ילך ויחריף.

התרופה: כיוון שהאגואיזם הוא הבסיס לחיים ולטבע העולם שלנו, אי אפשר להפטר ממנו. אפשר רק למצוא שיטה להשתמש בו נכון, לא לרעה, אלא לטובת הזולת. במקרה כזה, נבנים היחסים הנכונים בין כולם, ונעלם המשבר, שהוא תוצאה מקשרים לא נכונים.

על סיבה למשבר העולמי והדרך לפיתרונו

פוסטים קודמים בנושא: המשבר הכלכלי העולמי

3 comments

  1. לדעתי תולים בארה"ב יותר מדי תקוות

  2. לאורית שלום , מה שלומך, את צודקת , הגיע הזמן  שאנחנו ניקח את העניינים ליידים ונתחיל לפעול בדיוק מה שעושה קבוצת בני ברוך , הם לא חיכו לאף אחד הם פשוט עושים

    בואו נמשיך בדרך איתם

    בברכה, רחלי

  3. כל אחד מאיתנו אחראי,

    כל אחד שיתחבר עם אחרים במטרה לשנות ולשפר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest