דף הבית / אקטואליה / אסלאמיזציה סופית של אירופה

אסלאמיזציה סופית של אירופה

הערה: צרפת משלמת מחיר על עשר שנים של מדיניות רב-תרבותית כושלת. במאמרה של אלכסנדרה ריבינסק (Aleksandra Rybinska) צוין כי אף אחד מהמודלים של שילוב המהגרים (אינטגרציה) לא פעל. לא המודל הגרמני, הגאסטרבייטר (מהגרים ככוח עבודה זמני לא מיומן), לא המודל הצרפתי של מדינה חילונית נאורה (המהגר הופך לצרפתי ומוותר על הזהות התרבותית שלו), לא הגרסה האנגלית (המהגר שומר על התרבות שלו במסגרות הקהילה המקומית, ואילו השלטונות המדיניים מאמינים שבו זמנית הוא מזהה את עצמו עם הערכים הבריטיים). מחברת המאמר מסכמת שצרפת מתקרבת למהפכה.

התייחסותי: לא רק צרפת מתקרבת למהפכה. יהיה "פיצוץ" בכל מקום, השאלה היא רק מתי. למרות שאירופה רוצה לשמור על עצמה ועל שורשיה, היא לא תצליח. התקוות שלה שהמהגרים יעבדו, לא התממשו. להיפך, גרמנים וצרפתים עובדים למען המהגרים. המהגרים לא מתמוססים במסה הכללית של תושבי המקום, ודווקא המקומיים מתמוססים בהדרגה במסה של המהגרים ומתאסלמים.

במובן התרבותי, המעשי, החיוני, לאירופה אין כוח. היא "הזדקנה" ולא מוכנה לכלום, פרט לארגון תהלוכות תחפושות יפות והתרברבות בעבר ההיסטורי שלה. אלו דברים שלגמרי לא משתלבים בתרבות שהולכת וכובשת את אירופה והאירופאים ייאלצו לוותר.

שאלה: לא תהיה מהפכה?

תשובתי: אין להם צורך בזה. האסלאם יכבוש את אירופה בפועל וללא ספק ישעבד אותה ויהפוך להיות הדת עבור האירופאים.

שאלה: במקרה כזה, מה נדרש מישראל, האם עליה פשוט לצפות מהצד באופן פאסיבי?

תשובתי: הישראלים לא יכולים לעשות שום דבר, פרט לדבר אחד, להתאחד ביניהם. דרך האיחוד ה״אור״ יעבור לשאר העולם ויתקן אותו. היחס למתרחש צריך להיות פאסיבי לחלוטין, בשום אופן לא צריך להתערב בזה. כל העולם מסודר כמערכת אחת יחידה, שקשורה באופן הדדי לחלוטין, אם נסדיר דרכינו את המגע של כל האנושות עם ה״אור העליון״, עם הכוח הטוב, הוא יעבור דרכינו אל כל העולם ויסדר אותו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 9.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest