דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אסור לשחק עם הטבע!

אסור לשחק עם הטבע!

laitman_75_70.jpg

שאלה: ידוע שאנחנו משתמשים בערך ב-2% מהיכולות של המוח שלנו. האם אפשר לומר שהתפתחות רוחנית היא האמצעי שיאפשר לנו לפתח את הפוטנציאל הקיים והלא מנוצל של המוח שלנו?

תשובה: בעולם שלנו מספיקים לנו 2% מהמוח. בשביל מה נבראו שאר ה 98%? הנפח "המיותר" הזה מיועד להתפתחותנו הרוחנית, להתפתחות הנשמה ולתפיסה של העולם העליון. חוקיות דומה מתגלה עכשיו בכל האנושות: רק 2% מהאוכלוסייה נדרשים כדי לספק את כל הצרכים של האנושות. ומה יעשו שאר 98%? לשם מה הם נבראו על ידי הטבע?

זה סימן מדאיג מאוד, הרי בטבע פועל חוק האיזון. אם מין מסוים של בעלי חיים נשאר ללא מקורות מזון בגלל ריבוי יתר, החיות מתות, ובכך הטבע שומר על האיזון. למצב כזה אנחנו מתקרבים. הרי גם אנחנו חלק מהטבע.

אבל אנחנו בכל זאת נמצאים בדרגת המדבר ולכן, בדומה לצורך להשתמש בחלק הגדול של המוח להתפתחות הרוחנית (תיקון), כך צריכים גם 98% מהאנושות לעשות כדי לבצע את התיקון הרוחני. העניין הוא שאותם 2% מהאנשים שיכולים לספק צרכים חומריים לעצמם ולנו, לא מסוגלים לתקן את עצמם רוחנית, מפני שהרע הגדול מתרכז בכמות קטנה של אנשים. כמות הרע בכל אחד עצומה, ותיקונם הופך לבלתי אפשרי. לכן כל הרע שנברא על ידי הכוח העליון מתחלק ל-7 מיליארד אנשים, וכל אחד מתקן את חלקו הקטן. רק כך התיקון יכול להתבצע.

כיום המצב הופך למאיים, לא מבחינת ההתפתחות הרוחנית, אלא מבחינת ההישרדות. על האנושות להתחיל כמה שיותר מהר לתקן את האגואיזם. רק כך הקיום של מספר רב כל כך של אנשים יהיה מוצדק.

אם העבודה הזאת למען התיקון לא תתחיל, יחכו לנו אסונות רבים. האגואיזם האנושי אמנם גדל לאורך כל ההיסטוריה, אבל עכשיו אנחנו סגורים בתוך מערכת הטבע הכללית, אנחנו חלק בלתי נפרד ממנה, ולא נוכל להימנע מקיום חוקיה. כלומר להיות באיזון על ידי השפעה ואהבה בתוך האגואיזם "המיותר" שלנו.

הטבע מצידו לא מכיר שיטות אחרות לאיזון המערכת שלו, חוץ מאשר להשמיד את הגורמים "המיותרים" (שלא מקיימים את החוקים)!
(בתמונה הטבע הפראי של אלסקה).

ידיעות קודמות בנושא:
הטרגדיה האופטימית של המשבר
תורת היחסות היומיומית
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest