דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אסונות טבע ותפקיד האדם

אסונות טבע ותפקיד האדם

שאלה: מהו תפקידו של האדם בטבע?

תשובתי: תפקידו של האדם בטבע, הוא להבין שהוא מרכז הטבע, והוא חייב לפעול שכל הטבע יבוא למצב של הרמוניה מוחלטת, ללא שום אסונות, והוא יימצא בשלווה מוחלטת, מלאה ונצחית.

שאלה: האם הפעילות של האדם משפיעה על הופעתם של כל מיני אסונות?

תשובתי: האסונות הם סמל לעבודה הלא מספקת שלנו על עצמנו, מפני שבסיכומו של דבר, הכול מצטבר בתוך האדם. כשהאדם מתגבר על האגו, דרך חיבור עם בני אדם אחרים למערכת כללית טובה, האדם משפיע על הטבע כך שכל האסונות, כל התופעות הבלתי רצויות, נעלמות. אנחנו קיימים במערכת אינטגרלית אחת. דרגות הטבע דומם, צומח, חי ומדבר נמצאות בתוך הטבע ומהוות מעגל סגור, כדור, ספרה. ואנחנו מהווים את החלק החשוב ביותר של הספרה הזאת, הבחינה הגבוהה ביותר של ההתפתחות. אם נביא את עצמנו לאיזון והרמוניה בינינו, אז נאזן גם את כל שאר הטבע. היום כבר ישנן הוכחות מדעיות לכך. אם נצליח, אז למעשה הטבע מיד ישחזר את עצמו, עד כדי כך גדול הכוח שלנו, שהוא יכול או להזיק או לתקן את העולם.

שאלה: איך אדם רגיל יכול להבין את זה?

תשובתי: כשיהיה לו רע, שהוא יתחיל להיחנק מחוסר מוצא, אז הוא ייאלץ להתחיל לעסוק בתיקון שלו, אפילו מבלי להבין דבר. אבל עכשיו אנחנו, המקובלים, משתדלים לעשות כך שלפני שהאדם יגיע לגבול הזה, הוא יבין מראש את ההכרח באיחוד, ובאופן כזה ימנע את הייסורים שלו.

שאלה: ומה יקרה לאקולוגיה ההרוסה, עם כל טונות הפלסטיק הטמונים בתוך האדמה?

תשובתי: הכל מיד יעובד, ייבלע על ידי הטבע ויתייצב לפנינו בצורה הסטרילית הטובה ביותר.

שאלה: זה נשמע כמו פנטזיה! לאן כל זה ייעלם?

תשובתי: זה לא משנה! כוחות הטבע יעשו את עבודתם, כך שמיד יאזנו הכול. מה גם שהעולם יגיע לכזה איזון, לכזה איחוד, לכזאת הרמוניה, שאנחנו אפילו לא יכולים לתאר לעצמנו! זה יהיה עולם אחר לחלוטין.

שאלה: כיצד יתרחש ניקוי האוקיינוסים והאדמה המזוהמים?

תשובתי: אני אפילו לא חושב על זה. לפעולה הזו ייכנסו כוחות הטבע, שאין לנו בינתיים שום מושג עליהם: כוח ההשפעה, כוח האהבה, כוח של קשר הדדי חדש לחלוטין. כל הפעולות ההדדיות, התרמו-גרעיניות, ייראו קטנטנות לעומתם! אלה הן תכונות חדשות לגמרי של הטבע, עליהן היום אין שמץ של מושג לא לפיזיקאים, לא לביולוגים ולא למדענים אחרים.

הערה: כלומר הלכלוך יהפוך למחצב מועיל?

תשובתי: אפילו לא נצטרך מחצבים מועילים, נתקיים בדרגה אחרת לחלוטין! כבר לא נצטרך את העולם הזה, ניכנס להרגשת מערכת אחרת לגמרי של שיתוף פעולה הדדית של כוחות, לעולם של הרמוניה עליונה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 18.8.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest