אני – ייחודי!

photo_rav_gh70_215.jpg

כדי להשיג את מטרת הבריאה, נחוץ לנו כוח מיוחד, כוח חיצוני, מחוצה לנו. ללא עזרת כוח זה, כל המאמצים שלנו להימצא בעולם העליון או במילים אחרות, לבצע פעולות של השפעה ואהבה, יהיו עקרות. מדוע? כי בטבע שלנו טמון רק רצון להנאה עצמית, וכל פעולותינו מסתכמות רק במילוי עצמי בלבד. ואם אנחנו כבר מתחשבים בזולת, אז אנחנו עושים זאת רק מתוך רגש הפחד, או בגלל שזה אדם קרוב לנו, ואנחנו מרגישים שהוא חלקיק מאיתנו.

כל התנועות שלנו מנוהלות על ידי אהבה עצמית, ואין בנו שום פעולה הנובעת מהשפעה אמיתית ודאגה לטבע ברמות דומם, צומח, חי, ובוודאי שלא בדרגת מדבר. בתוכנו טמון הרצון למלא את עצמנו ולגרום רע ונזק לאחרים, וזה נקרא "אגואיזם". הרצון הזה מבדיל אותנו מדרגת "החי".

במצבו הלא מתוקן האדם הרבה יותר גרוע מבהמה. במצב המתוקן, הוא משיג את הבורא! לכן בכל אחד טמון רגש של ייחודיות ובלעדיות, ואם מחברים אותו לאגואיזם, זה הופך אותנו למזיקים המסוכנים ביותר הקיימים בטבע.

אבל אנחנו חייבים להשיג את המצב הבסיסי הזה, כדי לזהות בתוכנו את רגש הייחודיות והבלעדיות במצבו המזיק, ולבקש מהבורא לשנות את ייעודו לאהבה והשפעה, לשנות את הייחודי שבי, למען כולם!

ידיעות קודמות בנושא:
אז איפה הייחודיות שלך ?
מדת "היחידיות" – העונש של האנושות
כיצד להוציא עצמי מהביצה?
לגנוב את עצמך מהאגו
ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest