דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אני רק מלמד אתכם לגדול…

אני רק מלמד אתכם לגדול…

מיכאל לייטמן

שאלה: אני מתייחס לאנשים שהלימוד קשה עבורם. יחד עם זאת אני רוצה ללמוד את השיטה לקבלת האור למען הבורא. אני קורא את הספרים שלך, את העצות ואת ההמלצות שלך. אם אתה לא מתנגד, הייתי רוצה לדעת בדיוק מה צריך לעשות ומה לא, כדי למשוך על עצמי אור עליון?
אני לא יודע כמה מתוך 613 הרצונות האגואיסטיים שלי כבר מתוקנים. אבל, כמה שזה ישמע אגואיסטי, אני מבקש ממך לעזור לי לתקן את עצמי, למשוך ולקבל את האור ולהשיג את מטרת הבריאה.

תשובתי: כל 613 הרצונות שבנו מיתקנים בו זמנית. כמו שבטיפת זרע, בעובר ובאדם מבוגר תמיד יש את כל המרכיבים של הגוף – כך גם קיימת הנשמה השלמה, ולא חלקים שלה.

אבל את גדילת הנשמה אנחנו מודדים ביחידות של רצון, ויש צורך לעבור 125 מדרגות של תיקון. אם היית מטפס אל המדרגה הראשונה, כבר היית מגלה את הבורא במידת מדרגה זו. אני לא יכול לעזור לך בכך, במובן שאתה מבקש. אני לא יכול לגדול במקומך, אלא רק להזין אותך וללמד כיצד לגדול…

tv_shlavei_sulam_40.jpg שלבי הסולם – מורה רוחני

ידיעות קודמות בנושא:
מורה ותלמיד – קשר של מדרגות
613 תענוגים
ידיעות נוספות במדור: התפתחות רוחנית, מורה

One comment

  1. רחלי פוליקר

    כבוד הרב, כשאתה אומר לגדול ,אתה מתכוון לתובנות אחרות ממה שידעתי לפני זה,אסביר את עצמי,ככול שעובר הזמן אני מגלה שכל התובנות שהיו לי אז פיתאום השתנו לי,ואני מבינה את הדברים אחרת ,עברתי לא מעט משברים בחיי ואני פשוט לא מבינה איך יכולתי לשרוד,אבל שרדתי ,ויותר מזה ,לפני שנתיים וחצי התגרשתי וחשבתי שהשמים נפלו עלי לא רציתי לחיות,היום אני מבינה שקרה לי משהו טוב, ואני מבטאת את עצמי וכל מה שאני עושה מצליח לי,כאילו ניפתחתי לעולם אחר שלא הכרתי,זה כמו להיוולד מחדש,יש לי אתר שבניתי בקוחות עצמי,ושם אני כותבת את כל התחושות והתובנות שלי , אציין שאני בת 60 עוד מעט.

    בתודה מראש רחלי פוליקר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest