דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו יכולים רק לחלום על מנוחה

אנחנו יכולים רק לחלום על מנוחה

שאלה: בזמן האחרון אתה מייעץ לנו "לשחרר את המושכות" ולא להתנגד לתהליך הרוחני, "לשחות עם הזרם". אבל האגו לא נותן לנו לעשות את זה, הוא כל הזמן מתנגד, מסרב. וכמה טוב זה היה פשוט לשחרר את עצמך…

תשובתי: זה מאוד לא פשוט, מפני שאנחנו צריכים לא סתם לא לעשות כלום, אלא לקבל את כל מה שקורה באופן פתוח לגמרי, בשמחה, כבא רק מהבורא, שלא נופל תחת שום בדיקות, ביקורות והערכות שלנו.

זהו דבר מאוד מסובך. לכאורה נראה, מה יש כאן מיוחד, תחייה בחופשיות, תשמח בכל. אבל בעצם אין דבר יותר קשה מזה. זה בכלל לא פשוט לשחות עם הזרם, מפני שיחד עם זה אתה חייב להיות בדבקות מוחלטת עם הבורא. מוחלטת! ואילו הוא נותן לך כאלה נסיבות, שבהן אתה נמצא בסתירה עימו, בחוסר הסכמה עם העולם הזה, עם החיים האלה, עם בעיות שכל הזמן מציקות לך! אתה כל הזמן לא מסכים ולא מסכים! תמיד במשהו רע לך.

מלמעלה עושים זאת בכוונה. איך אפשר לקבל הכול בשלווה ולשחות עם הזרם? רק על ידי זה שתשנה את עצמך! ולא בשום צורה אחרת! זו בעיה. ובצורה כזאת מושג עולם המלא בשלווה ומנוחה, כאשר האדם מבטל את עצמו לגמרי ונדבק בבורא.

אמנם המנוחה הזאת זה מושג יחסי, כי האדם מתקדם במהירות מעל למהירות האור, בזה שעובר תדירות אין סופית של שינויים. בכל רגע מתרחשים בו מיליארדי שינויים בהתאם להשגחה העליונה, בהסכמה מלאה, בחשיבה הגיונית מלאה, כאשר הוא עוסק רק במה שמדכא את האגו שלו, מתעלה מעליו ובאופן כזה נכנס למצב של מנוחה מוחלטת. זה הפוך מאותו מושג של מנוחה שאליו אנחנו מתכוונים היום.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 29.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אל תתנגד לשינויים
עולם שבו "אין עוד מלבדו"
כיצד לקבל את הנהגת הבורא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest