דף הבית / כללי / אנחנו בתחילת הניסוי הרוחני

אנחנו בתחילת הניסוי הרוחני

שאלה: חכמת הקבלה, זה מדע. האם אפשר לקחת כמות מסוימת של אנשים ולהראות בעזרת השיטה שאפשר לתקן את היחסים ביניהם בעזרת השיטה?

תשובתי: מדע, זה מה שאתה מניח ואחר כך מוכיח באופן מעשי. ורק לאחר שיש לך נתונים מדויקים, ההיפותזה הופכת למדע.

אולם נכון להיום אין לנו את הנתונים האלה. אנחנו רק ניגשים לתחילת הניסוי. אם הניסוי הזה יסתיים בהצלחה, אז נוכל לומר, שהוכחנו את חכמת הקבלה לזמנינו. חכמת הקבלה, זה מדע מעשי ניסיוני ובאופן כזה אנחנו נפעל.

שאלה: כלומר אינך טוען שחכמת הקבלה זו שיטת התיקון, אלא אנחנו פשוט מנסים?

תשובתי: אפילו שאטען כך, יצחקו ממני וילעגו לי, אם אומר שחכמת הקבלה היא שיטת התיקון, כלומר על עצמי אני רואה כיצד זה עובד וגם יכול לראות חלקית על אחרים. אבל כיצד זה עובד בעולם?..

אנחנו נמצאים במצב, שבו אנו ניגשים לשלב היישום. זה שהעולם "נע בשיפוע כלפי מטה", זה מובן לכולם. זה שלעולם אין שום שיטת תיקון, זה מובן. לאנושות אין כוחות כדי לתקן את עצמה, היא איננה מבינה, כיצד בנויה המערכת זה מובן.

אבל להוכיח מבחינה ניסויית שיש לי בידיים שיטה והיא פעילה, יעילה ונכונה, אני יכול רק אם אדגים אותה על עצמי ועל אחרים. אני בטוח במדעיות של השיטה הקבלית, מתוך ניסיוני האישי וראיתי את פעולתה ויעילותה על המורים שלי. אני רואה, כיצד בהדרגה היא חודרת ומשתרשת במשך עשרות שנים. אני בעצמי נמצא בזה כבר למעלה מארבעים שנה, אבל אני לא יכול להראות את השיטה לכל האחרים.

מבחינה לוגית הכול נכון, אבל כל עוד זה לא מוכח מעשית, אף אחד לא ישמע אותנו. אם תיקח חברה ספציפית, תלמד אותה את השיטה והיא תיישם אותה על עצמה ותוכל להדגים לשאר העולם, אז הכול יסתדר ויצליח.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.06.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest