דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנו נעבור את המחסום והעולם ישתנה!

אנו נעבור את המחסום והעולם ישתנה!

megakenes-2010.jpg

שאלה: האם העולם ישתנה אם בכנס הזה אנחנו נעבור את המחסום? האם זה יקרה באופן מיידי או בהדרגה?

תשובתי: כעת אנחנו מסוגלים על ידי הרצונות שלנו להתאחד, לעורר את האור העליון בכזאת מידה, שנרגיש אותו עצמו, כלומר את המציאות הרוחנית, כלומר את הקשר בינינו בהשפעה הדדית. אין מדובר על אהבה, ולא על קשר הדדי מלא ומוחלט, "תשובה מאהבה" זהו כבר השלב השני של התיקון. בינתיים אנחנו מתחברים בשלב הראשון של התיקון, רק עולים מעל האגו שלנו בעזרת כוח האור.

האור הזה, כמו מגנט, מעלה אותנו מעל לאגואיזם שלנו, מעל ההר של השׂנאה, מעל הר סיני. עלייה מעל לאגואיזם, יציאה לעולם הרוחני, יכולים להיות זמניים, לפרק זמן מסוים, ואחר כך אנחנו שוב יורדים אליו, חוזרים אל העולם הגשמי. או שהעלייה הזאת, היציאה, יכולה להיות קבועה, ואז מהמצב הזה והלאה אנחנו מתחילים בשלבי ההתפתחות במדבר, עלייה בסולם הרוחני ב-125 מדרגות עד לעולם אין סוף, בתיקון השלם של האגואיזם להשפעה ואהבה. נקווה שנשׂיג לפחות גילוי זמני של הבורא.

אך גם אם זה לא יקרה, זה סימן שעדיין חסר לנו רצון אמיתי לכך, לפי הגודל ולפי הדיוק, כדי שדווקא ניפטר מהאגואיזם, אז זה יתרחש בפעם הבאה כשיצטברו כוח ודיוק מספיקים של רצון כדי להתעלות מעל עצמנו.

העיקר הוא לדאוג לחיבור ואיחוד בינינו ובמצב הזה לגלות את הבורא. זוהי מטרת קיום העולמות והאדם שבעולם הזה. לפי העוצמה הכמותית והאיכותית שבנו, אנחנו מסוגלים להשׂיג זאת כבר בכנס הזה.

מתוך השיעור הראשון של המגה-כנס העולמי, 23.07.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest