דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנושות, ניסוי של כוחות עליונים?

אנושות, ניסוי של כוחות עליונים?

שאלה: האם יכול להיות, שהאנושות זה ניסוי כושל של כוחות עליונים, ובכל רגע יכולים להפסיק אותו ולהתחיל מאפס?

תשובתי: לא, האנושות זה לא ניסוי כושל, ואין מה לגולל אשמה על הכוח העליון שברא אותנו ומוביל אותנו אל המטרה. הוא מוביל אותנו אל המטרה באופן מדויק לחלוטין לפי התוכנית שלו.

התוכנית הזאת התגלתה על ידי מקובלים קדומים כמעט לפני 6000 שנה. הם תיארו את מה שגילו אז ועד היום, כל מה שהם תיארו עובד כמו שעון. לכן אין שום מקריות, והאנושות מדורבנת וכל הזמן מובלת קדימה על ידי האגו. אבל היום, בשלב הסופי של ההתפתחות שלנו יש לנו אפשרות להתקדם קדימה במודע, בכך שאנו מתקנים את עצמנו, ממתיקים את הדרך שלנו בכך שאנו עושים אותה יותר קצרה מבחינת הזמן, יותר נוחה, בטוחה, אפשר לומר כמעט מאושרת. זה תלוי בנו.

אם לא נסכים לפסוע בדרך שמראים לנו מרצוננו החופשי באופן מודע, אז נתקדם קדימה בכך שידרבנו ויאיצו אותנו על ידי ייסורים. כך נוהגים בילד לא נבון, מאלצים אותו לבצע מעשה נכון ואם הוא לא רוצה ללמוד מענישים אותו, מונעים ממנו דברי מתיקה, לא מרשים לו לצפות בטלוויזיה, לא מרשים לו לצאת לשחק וכולי, ובלית ברירה הוא מסיים את בית הספר. יחד עם זאת לא חשוב אם הוא לומד בהנאה או מפני שהוא משכנע את עצמו שבכל זאת הוא חייב לסיים את בית הספר, או מפני שהוא פוחד מעונשים. לא פשוט לשכנע את עצמך לשמוע לדעתו של העליון, הגדול ממך, החכם יותר ולציית לו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 10.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest