דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אמריקה מתכוננת לכנס באוגוסט!

אמריקה מתכוננת לכנס באוגוסט!

שאלה: האם תלמידים וירטואליים צריכים להשקיע מאמצים כדי להיפגש על מנת להרגיש זה את זה גם ברמה הפיזית? האם אפשר לדלג על ההגבלה הזאת ולהתקיים רק בעולם וירטואלי, שמהווה סמל של זמנינו?

תשובתי: לא, אי אפשר לדלג. אנשים רגילים, שאין להם את ה"נקודה שבלב", אינם זקוקים לקשר הדוק זה עם זה. אבל אנחנו חייבים להיות קשורים זה לזה. ואני חושב שהכנס באמריקה שיתקיים באוגוסט השנה בניו-יורק, יהפוך להיות המקום שבו אנחנו כולנו נתחבר לכמה ימים כדי לדון ולברר דבר פשוט מאוד: מה חסר לנו כדי לפתוח את העולם הרוחני לעצמנו?

זאת השאלה העיקרית שצריכה להפוך להיות הנושא של הכנס הזה שמדאיג כל אחד מאיתנו. וזה נכון. אפילו שזו מטרה אגואיסטית, אבל דווקא זה מה שמעניין אותנו עכשיו. אנחנו לא יכולים להעמיד פנים שאנחנו אלטרואיסטים מוארים.

אנחנו רוצים להגיע לפקיחת עיניים בעולם הרוחני, וצריכים לברר בדיוק מה צריך לעשות כדי לממש את הרצונות הללו. לשם זה אנחנו מארגנים את הכנס. לכן חייבים להגיע אליו, חייבים להיכנס ולהתכלל בתוכו, לדון על זה ולקבוע בצורה ברורה אחת ולתמיד, מה כבר עשינו ומה עוד עלינו לעשות כדי להגיע לתוצאה הרצויה!

לכן אני פונה לאלפים רבים של החברים שלנו שמפוזרים בכל רחבי אמריקה: תתכוננו לכנס! אנחנו חייבים להיפגש ולברר בינינו מה עוד חסר לכל אחד מאיתנו כדי להגיע לגילוי העולם העליון, לגילוי הכוח העליון.

לכל אחד צריך להיות ברור, שאם הוא יעשה את הפעולות הדרושות: אחת, שתיים, שלוש, אז הגילוי יקרה, ובקרוב מאוד. זה הכרחי, כדי שלא נשלה את עצמנו ולא נעסוק בדברים חסרי טעם שלא מביאים לתוצאה.

ואז כל אחד יהיה בטוח, שאפילו אם הוא נמצא איפה שהוא באלסקה ואין לו קבוצה פיזית, הוא יתקדם בצורה נכונה ובמהירות טובה, ולא יתייאש מזה שהוא יושב לבד מול המסך. הוא יידע שהוא פועל למען הגילוי הרוחני, מתקדם אליו ומרגיש את זה.

אם אנחנו עושים פעולות שמכוונות נכון, אז אפילו שאנחנו נמצאים רחוק מהמטרה אנחנו יכולים לראות לפי הפעולה שלנו והתגובה עליה שאנחנו מתקדמים. אף על פי שסימני ההתקדמות יכולים להיות שליליים: הרגשת יותר קושי וכבדות, בלבול, שיש ירידות יותר עמוקות, כל זה מעיד על התקדמות.

לכן אני מבקש, בואו כולנו נתכונן לכנס באוגוסט. בציפייה אליו, צריך כמה שיותר להתחבר וכבר עכשיו להתחיל להכין את עצמנו לחיבור ולבירורים האלה.

מתוך שיעור בנושא "שאלות ותשובות", 03.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מטרת הכנס האמריקאי
הכנס בניו ג'רזי: מאוחדים בפני האחד
כוח הכנסים – לא ניתן להשוות את זה עם שום דבר אחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest