דף הבית / קבלה ומדע / טבע / אם אתה רוצה להיות גיבור, תהיה כזה

אם אתה רוצה להיות גיבור, תהיה כזה

מחקר שנעשה על ידי חוקרים מאוניברסיטת סטנפורד, ניסויים על מציאות דומה: אם אתה מרגיש כמו גיבור בחלום, אתה יכול להיות כמוהו ולהתחיל להתנהג כמוהו בחיים האמיתיים.

בניסוי הכניסו מתנדבים לתוך מציאות וירטואלית, כאשר שמו עליהם קסדות מיוחדות ואוזניות, ונתנו להם משימה ספציפית הקשורה לתנועה באוויר. לחלקם הייתה הזדמנות לעוף כמו "סופרמן", האחרים נאלצו להשתמש במסוק וירטואלי. מי שחזר לעולם האמיתי, הראו נכונות רבה לעזור לאחרים.

התחושה הווירטואלית של האפשרויות האין סופיות, הביאה להתנהגות יותר פשוטה בעולם האמיתי והגדילה את הביטחון העצמי שלהם. התפקיד של "סופרמן" אפשר לנבדקים לחשוב כמו גיבור ולהרגיש שהם מסוגלים לעזור לאחרים במקרים של קשיים. האפשרויות הבלתי מוגבלות של "סופרמן" שהיו ברשותם בזמן שהותם במציאות הווירטואלית, היו יכולות לסלק את הסטריאוטיפים הטבועים בחיי היומיום, ולאחר הניסוי הם החלו לחפש באופן שונה את תפקידם בעולם הסובב.

הערה: בעקבות החלום צריך להבין איך להפוך אותו למציאות. אם החלום הוא נכון, זאת אומרת, מותאם למציאות העתידית לפי התוכנית של הטבע, אז מהמציאות הקיימת הזאת בעולם הווירטואלי, המציאות העתידית, אפשר למשוך כוח שיממש את החלום, הכוח הזה נקרא "אור מקיף".

ידיעות קודמות בנושא:
המוח מחליט בלי לשאול את האדם
כמה טוב לציית!
ניסוי הכלא של סטנפורד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest