דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אם אני לא רוצה להתקדם בדרך?

אם אני לא רוצה להתקדם בדרך?

שאלה: האם החיים האלה יספיקו כדי לעלות בכל המדרגות עד לעולמות הרוחניים?

תשובתי: אל תדאג, זו לא הבעיה שלך. החובה שלך היא לעלות או בדרך טובה או בדרך לא כל כך טובה. הבחירה בדרך תלויה בך. אם תשתדל, אז תתחיל לעלות במהירות ולנצל כל רגע בחיים לצורך עלייה. אבל אם תתעצל, אז וודאי שיתחילו לדחוף אותך מאחור או שבכלל יעזבו אותך במנוחה, ואחר כך תצטרך להשיג את השאר.

באופן כללי, יש כאן אפשרויות שונות. כדי שלא תתבלבל אומר רק דבר אחד: לימוד שיטתי, השתתפות בקבוצה, באירועים משותפים שלנו, זה המינימום ההכרחי לעלייה נורמלית, שלווה ומוצלחת. אם תרצה להתקדם מהר יותר, יש לימוד נוסף, קורסים וכדומה. תרצה עוד יותר מהר, ישנן גם אפשרויות אחרות.

שאלה: אבל אם ארצה לעצור, כי "מספיקה לי המדרגה הראשונה, כבר טוב לי, אתם יכולים להתקדם אבל אני לא רוצה"?

תשובתי: כל אדם צריך להשיג את השורש הרוחני שלו. זה לא תלוי בו. אף אחד לא שואל אותו בקשר לזה. ניתן לו טווח צר מאוד שבתוכו הוא יכול להחליט באיזה אופן לעלות: על ידי המאמצים שלו או על ידי דחיפה מאחור. קיימת מכונה מעניינת מאוד. עיקרון העבודה שלה הוא פשוט, בדומה לאיך שמתנהגים עם עבדים: אם אתה עובד טוב, אז לא מכים אותך, אבל אם תתמהמה מיד מתחילים להכות אותך.

שאלה: כלומר, אי אפשר לעצור איפה שהוא באמצע הדרך?

תשובתי: אפשר, אבל אז תקבל "מכות". לכן לא יכולים להיות כאן תירוצים. יש לנו עסק עם חוק טבע. לכן בקשות לא יעזרו. אם נותנים לך תנאים מסוימים עליך לממש אותם.

מתוך שיעור וירטואלי, 5.01.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest