דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אם אין תקשורת בינינו, אז אין שלום

אם אין תקשורת בינינו, אז אין שלום

אנחנו התרגלנו להבין הכול דרך השׂכל, דרך הוכחות והסברים הגיוניים. אפילו שחלק נמצא בינתיים בהסתרה, אבל אם כבר נגלו לנו איזה שהם קטעים שביניהם נשארים אי בהירויות, אז כבר אפשר להרכיב איזו שהיא תמונה ולחיות איתה. אבל לקהל הרחב לא נדרשים הסברים כאלה, התפיסה שלו היא יותר רגשית.

פשוט צריך להסתמך על כל ההיסטוריה שלנו. ישראל, זה עָם שאורגן על ידי אברהם ומשה בתור עָם מיוחד שחי לפי התנאי של "כאיש אחד בלב אחד", לפי החוקים והמטרה של "ואהבת לרעך כמוך". זה התנאי שלפיו מתקיים עָם ישראל. אבל אם אנחנו נופלים מהדרגה הזאת לשנאת חינם, אז מגיעים לחורבן של האוּמה ומתפזרים לגלות.

עכשיו אנחנו צריכים שוב על ידי קיום של כל התנאים ההכרחיים לחזק את האיחוד שלנו ולהפוך להיות "כאיש אחד בלב אחד". אז אנחנו נהיה עָם ישראל בארץ ישראל.

כל מה שמתרחש סביבנו זה לא חשוב. כל זה בא במטרה כדי לחייב אותנו להגיע לקיום של התנאי הזה. את כל זה צריך להביא בהדרגה לעָם בצורה רגשית, דרך הלב. בעצם אנחנו מסבירים להם באילו תנאים אנחנו יכולים להמשיך את הקיום שלנו.

כל זה לגמרי מוזר, לא הגיוני ואי רציונלי. עָם ישראל, זו תופעה מוזרה בעולם הזה, וזה ידוע לכל. אולם ההיווצרות המוזרה והלא הגיונית הזאת היא יותר בטוחה וקבועה מאשר כל העמים האחרים שאי פעם היו קיימים בהיסטוריה.

אבל את כל זה צריך לפרסם באופן מיידי ובצורה גלויה ללא שום מעצורים. העָם מוכן לזה, ומיום ליום מצבו רק יהיה יותר ויותר גרוע. המגמה החדשה היא בזה, שהיום ההנהגה העיקרית ממומשת על ידי המסות. הנשק העיקרי זה הדעת העולמית הרחבה שמחייבת כל מדינה לפעול בהתאם אליה ולא אחרת.

בצורה כזאת הבורא מנהל אותנו דרך חלקי האנושות. כוח הנשק כבר לא קובע כלום, המלחמה עוברת לדרגה הבאה – למלחמת דעות. האמת היא, שזו מלחמה של כלי התקשורת. הכול נקבע על ידי מי ששולט בכלי התקשורת, בסוג ובטיב של התקשורת. בסופו של דבר אנחנו צריכים להבין, שאם אין תקשורת בין בני האדם, אז אין שלום!

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מלחמה ושלום
ההצלחה מובטחת
להביא לאנשים את האמת, מיד!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest