דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תפחדו מפחד ומחוסר אונים

אל תפחדו מפחד ומחוסר אונים

שאלה: לא מזמן ערכתי מפגש עם הקהל הרחב, וקרו בו כל מיני הפרעות בלתי צפויות, ומצאתי את עצמי במצב של חוסר אונים וייאוש. איך אפשר להתמקד בדיוק במטרה ולא להסתובב סביבה?

תשובתי: הבלבול הזה ניתן כדי שיופיע הצורך בבירורים יותר ויותר עמוקים. זה קורה בכל מצב, בכל מדרגה ולכל אדם. כך זה קורה לכולם.

תברר את הנקודה הזאת והיא תתברר. ואחר כך יהיו לך עוד הרבה מצבים דומים, ואתה תמיד תרגיש בהם חוסר אונים. חוסר האונים הוא מזה, שזה לא בכוחך לתקן משהו, אתה לא שולט במצב. אבל זה דווקא טוב, זו הרגשה טובה. חסרים לך כאן אחיזה בבעל הבית וקשר עימו.

אין מה לעשות, רק להמשיך. לכל אחד מגיעים כאלה רגעים וכאלה אבחנות, ולמרות שאתה מדבר בצורה יפה, אבל עדיין אין לך מגע עם האור העליון. ואפילו אם יהיה לך כזה מגע, בכל זאת יתרחשו כאלה ניתוקים כדי שתוכל לעלות מדָרגה לדרגה. וכל פעם אתה תרגיש חוסר אונים באיזו שהיא נקודת דרך.

כמו שכותב דוד המלך בספר תהלים: "הסתרת פניך הייתי נבהל!". וזה טוב, זה מנענע במקצת את האדם ומוריד ממנו קליפות. כאשר ישנו מצב של פחד, חרדה, חוסר ביטחון וחוסר התמצאות באיזה מצב, זה דווקא המצב הטוב. צריך לראות מהיכן הוא מגיע: באיזה אופן הבורא מזמין אותך להידבק אליו.

מתוך הכנה לשיעור לחג השבועות, 03.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מאבק, גם רוחני וגם פיזי
גל ההפרעות המיוחל
קשיים בעולם בגלל "צרות עין"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest