דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תטיל על אחרים!

אל תטיל על אחרים!

laitman_2010-02-02_4101-70.jpg

כולנו נמצאים בים של אור אין סוף, אור של השפעה ואהבה, אך איננו תופסים אותו, מאחר ואנחנו מבודדים זה מזה. אז כיצד נוכל להרגיש אותו? – תתחיל להתחבר עם כולם, כי הרי לא לחינם נאמר: "ואהבת לרעך כמוך, זה כלל גדול בתורה" (תורה מהשורש של המילה אור).

לשם כך ניתנה לך קבוצה. אם אתה משׂיג קשר עם החברים שלך, קשר שלפחות במקצת דומה לאור, אז אתה מתחיל להרגיש אותו, לגלותו. וזה תלוי רק בך! על תטיל את העבודה שלך על הקבוצה, כי הקבוצה כבר מוכנה. אם תיכנס לתוכה בצורה נכונה, יתגלה לך שהיא כבר שוֹרָה בתוך האור.

"כל הפוסל במומו פוסל", ואם אינך מוכן, אם אינך נמצא שָם בפנים, אז הם כולם יראו לך כאגואיסטים חסרי ערך שאינם מסוגלים להשׂיג שום דבר. אך אם אתה נכנס בצורה נכונה לתוך הקבוצה, אתה מגלה שהם כולם מחוברים יחד בערבות הדדית ונמצאים בשלמות בתוך האור העליון. ואתה נכלל בהם, בתוך האור הזה.

כך, בדרך של חיבור הרצונות/הכלים (והרי כולנו זה רצונות), בזכות האיכות של החיבור הזה, אתה מגיע אל האור. בתוך הרצונות האלה אתה מגלה תופעות שנקראות אור, בדומה לאיך שאתה מגלה איזה מנגנון מופעל על ידי החשמל. האור שמתגלה לך, זה מידת הקשר, מידת ההשפעה בין כולם. ולכן כל הביטויים מהתורה כמו: "כל ישראל ערבים זה לזה", "ואהבת לרעך כמוך", "אל תעשה לחברך מה ששׂנוא עליך" וכולי, הם לא סתם מילים. אלו הם חוקי הטבע, שאם אתה שומר ומקיים אותם, אתה מגלה את האור והוא ממלא אותך.

מתוך התוכנית "קבלה למתחיל", 08.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
שכך יעשׂה כל אחד…
הנה כל מה שדרוש לנו!
כל העולמות נמצאים בדרך לקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest