דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תבזבז את הזמן שניתן לך

אל תבזבז את הזמן שניתן לך

לאנושות אין ברירה. היא תצטרך לגלות את השבירה שלה ואת הצורך בקשר. עוד בשנות השלושים בעל הסולם הזהיר על האסון המתקרב, אך איש לא שמע לו. אינני רוצה להפחיד אף אחד בנבואות זעם, אך אנחנו רואים באיזה מצב העולם נמצא.

בינתיים נותנים לנו את הזמן כדי שנוכל להתייחס ברצינות למשימה שלנו ולארגן את תיקון העולם. אך אם לא נעשה זאת, כל הייסורים של העולם יבואו דווקא עלינו, על אלו שמסוגלים לבצע את התיקונים. הרי במה אשמים כל האחרים, אם אין להם את האמצעים לתקן את עצמם? אם אתה לא תזדרז עם התיקון שלך, המכה תעבור אליך.

בינתיים אתה רואה כיצד הם סובלים ואינך מתרגש כל כך. אך אם לא תרגיש את הסבל שלהם כאילו היה הסבל הפרטי שלך, ולא תתקן את עצמך כך שתרגיש שאתה סובל עבור כל העולם, לא יהיה לך סיכוי להגיע לתיקון. נחיצות כזאת יכולה לתת לך רק הקבוצה.

ספר הזוהר התגלה בימינו כדי להוציא את העולם מהתהום שאליה הוא מתדרדר. זה דומה לנהג שנוסע בכביש סלול ואינו מתאר לעצמו שאיפשהו אחרי הסיבוב הכביש מסתיים והוא ייפול לתהום. היום אפילו העולם עצמו מבין שהוא הולך ליפול אל התהום. הבעיות גדלות כמו כדור שלג, וכולם כבר אומרים שהעולם יצא מאיזון. אתמול שמעתי שהשר הרוסי למצבי חירום אמר שאנחנו נמצאים בחוסר איזון עם הטבע, יצאנו מהאיזון איתו ועלינו להתכונן לבאות. ממש מילים של מקובל אמיתי…

אנחנו, שקיבלנו את הרצון לבורא (ישר א-ל), מקבלים כרגע את ההזדמנות לארגן את תיקון העולם. לא לחכות עד שהצרות יגיעו אלינו וכבר לא יהיה לנו כוח לתקן אותן. אנחנו יכולים לתקן אותן דווקא עכשיו, כשהן עדיין נמצאות אי שם בעולם החיצוני, ואנחנו לוקחים אותן על עצמנו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "מהותה של חכמת הקבלה", 13.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המחלה: שבירה מוחלטת
נכונות מלאה לתיקון
הגדרות עיקריות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest