דף הבית / הכול על הקורונה / אל תאמינו לשמועות

אל תאמינו לשמועות

שאלה: כיצד עלינו להתמודד עם השמועות על כך שמאחורי הקלעים מתרחשת מזימה  לניקוי גלובלי של אוכלוסיית כדור הארץ לפני החיסון הגלובלי, לפני השתלת שבבים באוכלוסייה?

תשובתי: במצבי חירום, ככלל, תמיד צצות שמועות כאלו. אנשים מנסים להסביר את מה שקורה, שזה חיסון או משהו בסגנון שמשפיע כך על האנשים. אני בכלל לא מתייחס לדברים מסוג זה בשום צורה ולא מביע דעה. לא בעד ולא נגד. מה שהטבע עושה בכל מקרה מתרחש והאדם לא יכול בשום צורה להפריע לזה. לכן אפשר להתייחס לשמועות האלה בשלווה, שיגידו. עוד לפני שהאנשים יתחילו לדבר על זה, הנגיף ישנה את כל השקפת העולם שלנו. לכן אין לכך משמעות. הטבע בכל מקרה יפעל בדרכו.

ההנחות והמחשבות על כך שמישהו מפעיל מאחורי גבו מנגנונים, משחקים פוליטיים, כלכליים ואחרים, אופייניות לאדם, כביכול להעביר את הבעיות למה שמובן לנו: איפה שהוא על פני כדור הארץ יושב מישהו ומסובב הכול. אבל זה שטחי מאוד.

השינויים שמתרחשים עכשיו הם בקנה מידה גלובלי ונוגעים לגמרי בכולם: בעשירים ועניים, חולים ובריאים, זקנים וצעירים, גברים ונשים. הנגיף פשוט מתפשט וזהו. בכל המדינות חוקרים אותו ולא יודעים מה לעשות עמו. מי יכול לנהל אותו? לא צריך לשים לב להמצאות הללו. קיימות המון אפשרויות אגואיסטיות קטנטנות להשמיץ מישהו ולייחס לו משהו: "חמותי המציאה משהו במטבח שלה ועכשיו היא שולחת לי".

פעם עשיתי סטאז' בלנינגרד, סנט-פטרסבורג של היום, בבית חולים לחולי נפש. שם היו הרבה מאוד אנשים עם סיפורים כביכול אמינים. אנשים אינטליגנטיים, עם השקפת עולם רחבה, ועומק רב. הם ישבו לפניי בפיג'מה של בית חולים וסיפרו כאלה דברים, שאפשר היה לכתוב עליהם רומן.

לכן לא צריך להקשיב לרכילויות. לפני שאנחנו נכתוב רומן, כבר יחלוף זמנו. אנשים יחכימו, מפני שיימצאו כבר במערכה שנייה, שלישית ורביעית של הדרמה הזאת. אפילו לא דרמות, אלא מחזות גרנדיוזיים של הבורא, שאותם צריך לראות ולהתפעל. למה להתפעל? אנחנו, כמובן משלמים על זה בגלגולי חיים, בייסורים, אבל בסיכומו של דבר אנחנו נשתנה.

יכול להיות שאנחנו נשלם על כך באופן אישי מחיר גבוה. אבל בעקבות זה האנושות תתקדם לאמת, לגילוי של המשמעות הפנימית, לתוכנית הפנימית של הטבע. היא תתחיל להבין, כיצד התוכנית עובדת. זה התענוג העיקרי של האדם, גם עבור אלה שחיים וגם עבור אלה שכבר עלו לדרגת הקיום הבאה.

התענוג העיקרי של האדם, זה השגת התוכנית הפנימית של הטבע, של המחשב הפנימי העצום שלו שנקרא "שכינה". הוא רואה, כיצד זה עובד בכל הדרגות בכל הזמנים, דרך כל העולמות. וההבנה וההרגשה של מה שמתרחש, מעניקה תענוג נצחי ואינסופי. זה נקרא השגת הבורא.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 05.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest