דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אי אפשר לרוקן את האוקיינוס עם שפופרת זכוכית קטנה

אי אפשר לרוקן את האוקיינוס עם שפופרת זכוכית קטנה

שאלה: כיצד עשרה אנשים מסוגלים להכיל את המידע של כל היקום?

תשובה: אפילו לא צריכים להיות עשרה אנשים, מספיק עוד אחד חוץ ממני. העיקר שאני אצא מעצמי. ישנם החושים שלי, שבאמצעותם אני תופס את העולם, את המציאות. או שאני קולט את המציאות בפנים בתוכי עד כמה שאני מסוגל להכיל, או שאני קולט אותה בצורה ההפוכה כפי שהיא באמת, ויוצא מחוץ לעצמי.

rav_2014-06-20_program_olamot-nifgashim_todaa-shel-am-israel-4_pic1

אז המסך שעליו אני רואה את תמונת העולם נמצא כבר לא בתוכי אלא מחוץ לי. אני מעביר את כל המדידות החוצה, אל האחרים. זה נקרא "ואהבת לרעך כמוך", זוהי רכישת החוש החדש.

שאלה: כנראה זהו שינוי איכותי בתפיסה, ולא כמותי?

תשובה: בוודאי! אני יוצא מעצמי וחי שם. בצורה כזאת אני תופס את המציאות האמיתית שנמצאת מחוץ לי ואני לא מכניס בה שום שיבושים מעצמי ולכן רואה אותה לא מעוותת.

או שאני קולט את כל המציאות בתוך הכלי הזעיר שלי בלבד, כאילו שואב עם השפופרת הקטנה שלי מהאוקיינוס של המידע ותופס רק את מה שנכנס בה. או שאני יוצא מהשפופרת הזאת ומכיל את כל האוקיינוס הזה מכיוון שיצאתי מעצמי.

שאלה: יוצא, שאני נשאר השפופרת הקטנה הזאת?

תשובה: לא, פשוט בעזרת השפופרת הזו אני רוכש את החוש החדש שנמצא מחוצה לה. ובאופן כזה, אני קולט את כל מה שקיים בתוך האוקיינוס הענק.

שאלה: אני לא צריך לרכוש בשביל זה הרבה שפופרות כאלה?

תשובה: צריכים פשוט לצאת ממנה ובכלל להיפרד מהתפיסה האגואיסטית הקודמת. זה אומר, שאתה רוכש עשר ספירות שלמות אפילו אם הן הקטנות ביותר. אך הן נמצאות מחוץ לך וזה מספיק על מנת להתחיל להרגיש את המציאות הרוחנית.

אנחנו אף פעם לא תופסים את המציאות האמיתית שנמצאת מחוץ לנו, אבל מתפתחים יותר ויותר ומתקרבים לתמונתה האמיתית. זה מסמן את העלייה שלנו בסולם המדרגות הרוחני.

שאלה: בשביל מה צריכים קבוצה, אם מספיק שני אנשים על מנת להרגיש את המציאות האמיתית מחוץ לי?

תשובה: אם המון אנשים מתחברים יחד ומוכנים לאיחוד, אז זה יותר קל לכל אחד מהם לצאת מתוך עצמו. אבל זה אפשרי שגם שניים יעשו זאת אם יש עוד מישהו אחד. ישנם גם מקרים שאדם הצליח להשיג את הגילוי הרוחני בכלל לבדו, אך זה מאוד קשה. ככל שיותר אנשים תומכים בך ומנסים לבצע את זה יחד איתך, כך קל יותר לממש את זה. רצוי שיהיו לפחות עשרה אנשים.

ואז אתה מתחיל לראות את המציאות מחוץ לגופך, כלומר, ב"אור חוזר", לא בתוכך אלא מחוץ לך, אתה מתמזג, משתלב עם המציאות החיצונית.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", שיחה על תודעה של עם ישראל, חלק ד', 20.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חזרה לעתיד
להרגיש את הרצונות של האנושות כולה
מיקוד חדש בעיניים של הקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest