דף הבית / אקטואליה / אירלנד והחרם על ישראל

אירלנד והחרם על ישראל

הערה: באירלנד התקבלה הצעת חוק בקריאה ראשונה, האוסרת על סחר עם חברות שנמצאות בישובים יהודיים בגדה המערבית של נהר הירדן. במוקדם או במאוחר הדבר מתרחש במדינות שונות ברחבי העולם. אבל מה שמדהים שבהצעת החוק הזו תמכו בגלוי יותר מ – 50 דמויות בולטות מישראל, פרופסורים, במאים, ושגרירים לשעבר במדינות שונות.

הם כותבים: "אנחנו מאשרים ומזמינים את כל תושבי המדינה שלנו לתמוך בהצעת החוק, מפני שהדבר מזיק לאוכלוסייה הפלשתינאית ולא תורם לכינון השלום עם ישראל ולארגון שתי מדינות על שטחה של מדינת ישראל.

תגובתי: מדובר בצורך פנימי של האדם, להיות בקו שמאל או בקו ימין, וזה לא שייך לשום דרגת התפתחות אחרת. אנחנו יכולים לראות זאת לפעמים אפילו בקרב שני בני משפחה, שלמעשה מקבלים חינוך זהה או העדר שלו, והאחד נוטה ימינה בהתפתחות שלו והשני שמאלה.

הערה: אנחנו עומדים על משמר המדינה שלנו, הארץ שלנו, הבית שלנו ואנחנו רואים שהנציגים המובילים במדינה פשוט יוצאים בעד הריסתה.

תגובתי: הם אינם סבורים שזה הרס. להיפך הם חושבים שזה לטובת הבראת המדינה ושיקומה, ושבאופן כזה נחייה בשלום עם שכנינו. לדעתם השכנים שלנו הם בעיקרון אנשים טובים, נעימים, הגונים, משכילים, חיים לידנו, יודעים טוב מאוד את שפתינו, בשונה מאיתנו, שאיננו יודעים את שפתם, הם מכירים טוב מאוד את מדינתנו ואת המבנה שלה וכדומה.

באופן כללי הם חושבים שאם נעניק  לשכנים שלנו חופש יחסי, חופש מוניציפלי וכדומה, זו תהיה ערובה להתפתחות של שכנות טובה ביננו. כל זה, כמובן, נכון למעגלים ליברליים נטו, אולטרה-ליברליים, מעגלים שמאלניים ואולטרה-שמאלניים, שסבורים שיש להקים מדינה אחת שלא תהיה בה לחלוטין לאומיות, אפילו לא ליצור שתי מדינות אלא יש כאן אדמה אחת ועם אחד, איזה? הפלשתינאים. אלה שחיים בפלשתינה.

לאורך אלפי שנים המקום הזה נקרא "פלשתינה", עוד לפני שערבים הופיעו כאן. אף אחד לא קרא להם פלשתינאים. ערבים, אלה שבטים שהגיעו לכאן מהמזרח, ולא אלה שחיו כאן עוד בימי אברהם. זה ידוע. לכן הם רוצים לקרוא למולדת הזאת פלשתינה ולתושבים פלשתינאים…

הערה: העולם נפתח נגד ישראל ונגד היהודים. כבר אין פינה שבה יכול להיות בטוח עבור היהודים. לאחר מלחמת העולם השנייה משפחות רבות אמרו: "אמריקה, זו מדינה בטוחה כמו ישראל…". כעת אפשר לראות רמה גבוהה של אנטישמיות באמריקה, כולל גם התגלות שמאלנית. וכמובן, זה לא ללא עזרה ותמיכה של אזרחי ישראל השמאלנים.

תגובתי: בוודאי. גם יהודי אמריקה וגם ישראלים.

שאלה: מבלי לדעת את הרקע הזה, היסוד הזה, כיצד האנשים האלה שסבורים שהם צודקים, לא יסייעו להעצמת האנטישמיות, אלא יפעלו לכיוון אחר, לפתוח את כל העולם?

תשובתי: אני מדבר רק על מה שאומרת חכמת הקבלה, על מה שמדבר ספר הזוהר. אם ניתן ליהודים היושבים כאן, על אדמת ישראל, להתקיים בצורה נכונה, בזה אנחנו "נפתח ברז" של שפע עבור כל העולם. למה? אתם יכולים לחשוב על זה אבל לא תנחשו. מפני שהעולם שלנו ניזון מכוח עליון מיוחד, שנותן לעולם שלנו, לארץ שלנו, לכל כוכב הלכת, לאוויר, לכל כוח התרבות, כוח צמיחה ורבייה, כוח יצירה. ואם זה לא יהיה, אז וודאי שהכול ישקוט וינבול.

על פי חכמת הקבלה, העולם קיים כדי להביא את כל האנושות לאיחוד. והאיחוד יכול להגיע לאנושות רק דרך עם ישראל. אבל למרבה הצער, עם ישראל איבד את המטרה הזו ולכן צריך לכוון אותו אליה. לכן, הטבע מעורר את האנטישמיות בכל אומות העולם, כדי לכוון את היהודים לחיבור, לליכוד ביניהם. בינתיים זה לא ממש פועל ומשפיע, אבל אנחנו מתקדמים והטבע ילחץ עלינו.

בזמנינו, 80 שנה מאז השואה, נגלה עד כמה כל העולם שוב פונה נגדנו. מה גם שלא רק בגרמניה הנאצית, באוסטריה, ופחות או יותר באירופה, אלא אנחנו נראה שלמעשה כל העולם מכוון נגדנו. ושום דבר לא יעזור לנו, פרט לתרופה היחידה, האיחוד שלנו. דרך האיחוד שלנו נתחיל לנטרל את הכוחות הרעים של העולם, ונעורר בעולם את הטוב, את הכוחות העליונים של הטבע,  שיאפשרו לנו לא רק להתקיים בצורה נכונה בינינו, אלא הם יאכילו וישקו אותנו, ילבישו אותנו ויעצרו את התופעה של שינויי האקלים הקיצוניים. הם יטפלו בכל, ויאזנו לחלוטין את החיים שלנו.

העיקר, שהאנושות תרכוש סוף סוף ידע על הסיבה לקיומה. מפני שלמעשה, איך שלא נחייה, ומה שלא יהיה איתנו, בכל מקרה נשאל את השאלה: "בשביל מה אנחנו קיימים?" מפני שקיום רע או טוב, מסתיים מתי שהוא ללא תכלית. לכן אנחנו נתחיל להבין את המטרה שלנו, וזו מטרה נעלה הרבה יותר: לא סתם למצוא את המקור לאנטישמיות ואיך שהוא להרגיע אותה, אלא למצוא את המקור לכל הטוב בעולם שלנו, שיעלה את העולם לדרגת העולם העליון.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.01.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest