דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אירופה, אבטלה וחוסר יציבות

אירופה, אבטלה וחוסר יציבות

חוות דעתו של ד. פרידמן, פוליטולוג (איש מדע המדינה): המשבר הפיננסי העולמי של שנת 2008 הפך למשבר עולמי של האבטלה והוא עובר למשבר הפוליטי של אירופה, סין וארה"ב. בעיית האבטלה הופכת להיות הבעיה המרכזית עבור המערכת הפיננסית. המשטר של הכלכלה הנוקשה מוביל לכך, שנשאר פחות ופחות כסף לקניית מוצרים ולשירותים. אבל האבטלה הולכת ומתגברת, והזעזוע אפשרי בכל המערכת הפוליטית.

השורשים של הפאשיזם האירופאי הסתתרו בכישלונות כלכליים בקנה מידה גדול, והיום מעמד הביניים נשאר ללא ההכנסות שלו, הוא במגמת ירידה, נוצרות מגמות מסוימות, כגון הופעתן של מפלגות פוליטיות שמופיעות מטעמם של המובטלים. המבחן של אירופה לא יהיה החוב הלאומי, אלא, האם היא תצליח להימנע מההרגלים הישנים המושרשים באבטלה.

תגובתי: חכמת הקבלה צופה, שבפני העולם ניצבות רק שתי דרכים: לחיבור ואיחוד או לפאשיזם. שתי הדרכים יביאו אל המטרה הסופית של ההתפתחות שלנו – לאנושות אחת שלמה. אבל הדרך של הפאשיזם, היא דרך של ייסורים, שבמידה ונעבור בה אנחנו בכל מקרה נגיע לצורך להתחבר. הדרך הראשונה, על ידי השימוש בחינוך האינטגרלי, מובילה ישר לחיבור. הכול תלוי בהצלחת ההפצה של שיטת החינוך האינטגרלי.

ידיעות קודמות בנושא:
אירופה בשנת 2013 – שנת ההחלטות
מומחים: גידול האבטלה באיחוד האירופי
המשבר מוביל לשלטון פשיסטי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest