דף הבית / חינוך, ילדים / אינטרנט פנימי מלב אל לב

אינטרנט פנימי מלב אל לב

שאלה: אתה אמרת שאנחנו נתחיל לפתח קשר רגשי בינינו – מלב אל לב, וכבר לא נצטרך להתחבר דרך האינטרנט.

תשובתי: זהו לא קשר מיסטי כלשהו. כשנגיע לאהבה הכללית ונגלה את רשת הקשר בינינו, אנחנו נתחיל להרגיש זה את זה. זה יהיה קשר פנימי מלב אל לב, ממחשבה למחשבה. המדענים מדברים כבר היום, שברמה האנושית כולנו קשורים בשדה אחד.

כפי שקיימים השדה החשמלי, המגנטי או כוח המשיכה – כך קיימים גם שדות כוח נוספים. ידוע שקיים שדה מחשבתי – אני חשבתי על משהו, ואתה פתאום ניחשת. או שאני מרגיש רצון כלשהו בלב, ואתה לפתע מגלה אותו.

ישנם בני אדם יותר רגישים שמסוגלים לגלות זאת, וישנם פחות רגישים. וכאן אנחנו מפתחים ביחס של האדם כלפי הזולת רגישות כזאת, שמתחילים להרגיש ולהבין אחד את השני גם בלי מילים. פתאום אני מתחיל להרגיש את כל האנושות כאנשים הקרובים לי ביותר, כחברים קרובים – הם חודרים עמוק יותר לתוך לבי, ואני מרגיש שאני חודר עמוק יותר לתוך לבם.

ואז פתאום מתגלה בינינו סוג קשר כזה שאני לא זקוק לאינטרנט, למילים, לשום דבר – מספיקה לי השפה הפנימית מלב אל לב. כמו בעל ואישה שאוהבים זה את זו – הם לא זקוקים לדיבורים, הם רק מסתכלים זה על זו ומחייכים. מספיק להם להרגיש אחד את השני בתוך הלב.

אבל כאן אנחנו מדברים על קשר רציני יותר, ולא סתם על הרגשת אהבה. מדובר כאן על כך, שכל חוטי האינטרנט, כל הקשרים, כל המסחר, התרבות, החינוך, מתחילים להיות מורגשים דרך הטכנולוגיה הפנימית החדשה שלנו. לפתע אנחנו מגלים בתוך הקשר הפנימי בינינו את המקום שבו נוכל לבנות אנושות חדשה, עולם חדש, מלא הרגשות ומחשבות משותפות. שם, בתוכנו, בתוך ההרגשה הזאת, אנחנו נבנה עולם שלם.

היחסים הללו ימלאו אותנו לחלוטין – במקום המוסיקה, התיאטרון, הספרות והקולנוע של היום. כל זה יהיה שם בפנים! אני לא אזדקק לשום סממנים חיצוניים על מנת להתרשם מצורות הקשר השונות בינינו. אחרי הכול, על מה מדובר בכל סוגי האומנות? על ההתרשמויות של האדם – ואני ארגיש אותן!

לשם מה עליי לפתח טכנולוגיות ולייצר יותר ויותר, אם כל מה שאני צריך זה הנחוץ ביותר לקיום, ואחר כך אני יכול ליהנות מהחיים. התענוג הוא דבר מופשט. אני יכול ליהנות בלי לייצר סביבי הרים של מתכת ובטון. אפשר לעשות זאת בצורה יותר פשוטה, העיקר הוא המילוי הפנימי, דווקא בו האדם חי.

בחשבון הבנק של מיליארדר מונח סכום עם עשרה אפסים והרגשה מתוקה בלב. חשובה ההרגשה הזאת. הרי יתכן שכבר מזמן גנבו לו את כל הכסף, והוא אינו יודע וממשיך להתענג על ההרגשה הזאת.

אנחנו יכולים לספק לאדם מילוי כזה, שהוא פשוט לא יצטרך יותר ממה שנחוץ לחיים של הגוף הבהמי והמילוי שלו כאדם כל הזמן יגדל.

מתוך שיחה מס' 6 על החיים החדשים, 03.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
תורת הקשר הפנימי בין בני האדם
SMS מלב אל לב
לפתוח את הדלת אל המחר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest