דף הבית / חינוך, ילדים / אין שום קשר למנטאליות

אין שום קשר למנטאליות

שאלה: האם אנחנו צריכים לשאוף להכנה של מומחים אוניברסליים בשיטה האינטגרלית, או ההכשרה של כוח האדם צריכה להיות מותנית בייחודיות התרבותית של כל מדינה?

תשובתי: אני חושב שלא. המערכת הכללית היא מאוד פשוטה – דחייה של מה שיש לנו עכשיו. ההכשרה היא כדי להתעלות מעל זה לאיחוד.

לאחר שאנחנו עולים לאיחוד, אז מתוכו אנחנו ממשכים להתקיים בדרגה שלו. אנחנו לא יורדים למטה. אנחנו עלינו, השתלבנו יחד למשהו אינטגרלי אחד, מרגישים בזה חום, טוב, הדדיות, תמיכה, ערבות, ועכשיו שוחים בדרגה הזאת על הגל החמים הזה. מתוכו אנחנו נפתור את כל השאלות. אנחנו נבין שהן כולן מגיעות רק כדי שאנחנו נתחבר עוד יותר חזק על הגל הזה ובאופן כזה נעלה עוד יותר גבוה. כל חיבור, זו עלייה, חיבור זה עלייה.

ואז אנחנו נראה שכל הבעיות הקודמות שלנו לא היו בעיות, אלא היו לא פתורות מכוח חוסר ההבנה שלנו את הרצונות הלא פתורים לאיחוד. אבל עכשיו אנחנו התאחדנו ולכן אנחנו לא צריכים לפתור אותן. וכל מה שיופיע אצלנו מחר, בואו נפתור כל פעם רק מתוך הכוח האינטגרלי הכללי שלנו, איך להתעלות עוד יותר מעל לכל הבעיות.

אז לא יהיה לנו חשוב, איזו מנטאליות, אילו אנשים, אילו עמים ותרבויות יתאחדו בזה. הם אפילו יכולים לספר זה לזה על הייחודיות שלהם: איך אני מסתכל על העולם, איך אתה, איך הוא ואיך כל אחד חווה את הבעיות האלה. כי בסופו של דבר, האנושות צריכה להתאסף יחד לדמות אחת יחידה, לאדם יחיד אחד!

לכן אנחנו לא צריכים להכין מומחים נפרדים לכל תרבות.

מתוך שיחה מס' 37 על החינוך האינטגרלי, 31.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האם לגלות את הסודות מן החדר?
הכנת מומחים ברמה גבוהה
גישה מיוחדת לעיצוב הקבוצות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest