דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / איך נילחם בטרור האיסלאמי?

איך נילחם בטרור האיסלאמי?

הרב לייטמן - הסכסוך הישראלי-פלסטיני

גל טרור איסלאמי שוטף את אירופה, מזעזע את העולם ופוגע ממש בכולם – במוסלמים, ביהודים ובנוצרים. אירופה מזועזעת – ישנה הרגשה שהאדמה רועדת וחוויה של חוסר ביטחון ויציבות גדולים מאוד. למה זה קורה והאם זה מקדם את העולם למקום חדש?

גל הטרור העכשווי באירופה לא מותיר מקום לספקות – העולם מתקדם למצב חדש של חיים תחת איום קיומי הולך וגובר. אך אם ננסה להבין את מהות העניין, נגלה שלטרור ישנה בסך הכל מטרה מאד פשוטה – הוא רוצה לשלוט; ברגע שמסכימים עמו נכנסים לרוגע, לשקט, לביטחון, אבל אם לא שומעים בקולו, אז החיים הם נוראיים.

זמן האיסלאם

אם נבחן את ההיסטוריה, נראה שלכל דת משלוש הדתות הגדולות היה זמן פריחה, שגשוג והצלחה, ולאחר מכן דעיכה הדרגתית; בתחילה זה קרה לדת היהודית, לאחר מכן לדת הנוצרית, ובימינו זה קורה לדת המוסלמית – כפי שהנצרות רצתה לכבוש את העולם בעבר, כך רוצה לעשות האיסלאם בימינו.

עד קום מדינת ישראל, החלק המוסלמי של העולם היה בתרדמה משך מאות שנים. ודווקא מהרגע שהעם היהודי החל לשוב לארץ ישראל, התהווה סביבה המרכז, שממנו והלאה אש ההתעוררות המוסלמית מתפשטת כבשדה קוצים, וסוחפת את המדינות המוסלמיות בכל רחבי העולם. הסיבה לזה היא כי בזה שאנחנו קיימים ובונים את המדינה שלנו, את העם שלנו, ואמורים להתקרב לתיקון העולם לפי השיטה שלנו – חכמת הקבלה, אנחנו מעוררים התנגדות גדולה, דתית וחילונית, שמכוונת קודם כל נגד ישראל.

לאחר ההתעוררות הראשונית נגד ישראל והיהודים, התוקפנות האיסלאמית החלה להיות מופנית גם כלפי העולם המערבי כפי שקורה בימינו. ולפי תוכנית התיקון, מתוך המלחמה הזאת, גם המוסלמים וגם הנוצרים ירגישו שהסיבה לכל הריב הזה ולכל הצרות והבעיות האלו היא העם היהודי, ואז הם יתחברו ויתחילו לפעול במשותף נגדנו, כך שבסופו של דבר האצבע המאשימה תמיד תופנה כלפינו – אנחנו תמיד נהיה האשמים.

היהודים הם גם הבעיה וגם הפיתרון

אנחנו לא צריכים לעסוק בבעיה האיסלאמית אלא רק לטפל בעצמנו, כי הבעיה מתחילה ונגמרת בנו, היהודים, וליתר דיוק בחיבור בינינו. כרגע אין לנו שום קשר לזה, אבל ברגע שנתחיל להתחבר, כוח האיחוד, הטוב, יעבור לכל העולם, וייתן לאנושות הרגשה ברורה של מהו טוב ומהו רע, ואיזו חברה אנחנו צריכים לבנות. הם יתחילו לראות ולהבין שדווקא החיבור בין כל בני האדם מוביל לאושר ושגשוג עולמי.

בגלל שיהודים לא נותנים דוגמה לעולם איך צריכים להתנהג, איך צריכים להתחבר, איך צריכים להגיע לאיזון העולם, כל העולם סובל. אך אם בני העם היהודי ירגישו מחוייבים להתחבר יחד, להיות "כאיש אחד בלב אחד", אז דרכנו יבוא האור לכל העולם. תוך מספר שנים תבין זאת כל האנושות, שתאחד כוחות ותפנה לישראל בצורה יפה וטובה, או בצורה גרועה מאוד.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", מס' 498, 13.1.2015.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest