דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / איך לשנות את המצב בישראל: להרגשת העולם החדשה

איך לשנות את המצב בישראל: להרגשת העולם החדשה

שאלה: האם אפשר להביא לידיעת הישראלי הפשוט, שעסוק בדאגות יומיומיות, את התפקיד של עם ישראל?

תשובתי: ישראלי פשוט צריך לדעת, למה אנחנו נמצאים במרכזה של המערכת הכללית. צריך להראות לו בצורה עיונית עד כמה זה אפשרי. צריך להראות לו את תמונת העולם, החל מבבל העתיקה, שם התארגנו כקבוצה אידיאולוגית והתחלנו להיקרא עם ישראללמעשה, היהודים זה לא עָם, אלא קבוצה שנאספה על ידי כהן מבבל העתיקה בשם אברהם. הוא טען שהתלכדות של אנשים מעוררת השפעה חיובית על ההנהגה העולמית.

לפני 3,500 שנה, משבר גדול אחז בבבל העתיקה. בני אדם הפסיקו להבין זה את זה ונפלו לשנאת חינם, אותה סימל מגדל בבל, מגדל של רוע. בדיוק אז אברהם גילה את מערכת ההנהגה העולמית. הוא פנה אל הבבלים בקריאה: "אם אנחנו, בני אדם שנמצאים בפסגת הפירמידה, נתחיל להתחבר ולהתאחד בדרגת העולם שלנו, אז נתחיל להשפיע על הכוחות הפנימיים של הטבע, על האיזון שלו. בואו נתאחד! "ואהבת לרעך כמוך" זה המפתח לאושר שלנו, כך ייפסקו המלחמות וכל הבעיות".

בסך הכל קבוצה קטנה של אנשים הקשיבה לו, והוא יצר ממנה עָם בכך שאיחד וחינך אותם רוחנית. וכל השאר התפזרו בכל רחבי העולם, מפני שלא יכלו למצוא שפה משותפת ביניהם. מהם נוצרו כל שאר העמים. באופן כזה, ישראל היא אותה קבוצה אידיאולוגית, שכבר לפני 3,000 שנה חיה לפי העיקרון, שאיחוד זה ערבות הדדית ואהבת הזולת. לכן עד היום הרשימות (רישומי מידע) הללו נשמרו בתוכנו. ואם לא קיים בינינו איחוד, אנחנו לא יכולים להיקרא עָם.

העולם צודק כשהוא מגנה אותנו: "אתם אשמים בכל שאתם לא מביאים את האנושות למצב הטוב. אתם לא מאזנים את המערכת של הכוחות הימניים והשמאליים". והמערכת הזאת נמצא בעולם שלנו בכל מקום: פלוס-מינוס, משיכה ודחייה, לחץ ושחרור, קור וחום. באיזון הזה בין המערכות הללו תלויים החיים שלנו. אותו הדבר מתרחש בגוף האדם. יש בתוכו בקטריות, חיידקים, נוזלים, והכול צריך להיות באיזון. בזה תלויה הבריאות שלנו. אותו הדבר נוגע גם למחשבות שלנו: גם החיוביות וגם השליליות, הן צריכות להיות מאוזנות. אסור להשמיד את הרע, אלא רק צריך לאזנו בטוב, אחרת לטוב לא יהיה על פני מה להתגלות. ביחס הנכון זה כלפי זה, אנחנו צריכים להימצא. אני חושב שלעָם אין שום אידיאולוגיה אחרת, שום תרופה אחרת למצב הנוכחי שלנו. לכן צריך לצאת אל האנשים להסביר להם את זה.

שאלה:  מי אלה "אנחנו"? את מי אפשר להחשיב ליהודי?

תשובתי: בעיקרון, כל אלו המחשיבים עצמם כשייכים לכיוון הרוחני הזה. כי כשאברהם אסף את הקבוצה שלו, לא היו בכלל יהודים. היו קיימים הרבה שבטים, משפחות וחמולות שונות. ומהם הייתה מורכבת האימפריה המסופוטמית של נמרודרק הודות להתעלות מעל לכל ההבדלים, למען השגת המצב הבא של האנושות, עוצבה קבוצתו של אברהם

תאר לעצמך, שאתה נכנס עכשיו לדרגה של ניהול הטבע, כדי לאזן את כל מה שקיים בעולם: טמפרטורה, הוריקנים, רעידות אדמה, צונאמי, יחסים בין בני אדם, המצב האישי שלהם ועוד. כך אתה משחרר כמות עצומה של אנרגיה בטבע. אתה לא מעמיד מערכת אחת נגד השנייה: ימנית ושמאלית. הן עובדות ביחד בהרמוניה ביניהן. יחד עם זאת, אתה יכול לעבור מרחבים ולהשיג הרגשת עולם חדשה. אתה נכנס למצב עליון, מצב מאוזן, זוהי ההרגשה של גילוי העולם העליון.

כלומר, "אנחנו" הם אנשים שמבינים ותופסים את כל זה, עד הסוף, ורוצים להשיג את זה. וצריך להביא את כולם למצב הזה, מפני שכל שמונה המיליארד של היום, זו אותה בבל שקצת גדלה. החלוקה של האוכלוסייה לכמות כזאת, מקלה על התפיסה של התפקיד הזה על ידי כל אחד מאיתנו. תאר לעצמך, עד כמה זה היה קשה אם במקום שמונה מיליארד היו קיימים, נניח 80 איש, אבל הם כולם היו מערבבים בתוכם את האנרגיה הרעה של כל שמונה המיליארד?!

בטבע הכול מתרחש בזכות הכמות: מעבר מכמות לאיכות, או להיפך, מאיכות לכמות. כך מופיעה ההזדמנות לתיקון. אלו שרוצים להצטרף לאידיאולוגיה הזאת, להתאחד ביניהם ולנהל את האיזון העולמי,  נקראים יהודים (מהמילה "איחוד") או עבריים (מהמילה "עבר"), כלומר אלו שעוברים מהמצב האגואיסטי למצב האלטרואיסטי. ואילו אדם שחי לפי חוקים של העולם האגואיסטי שלנו, נקרא "גוי", כלומר לא יהודי.

מתוך התוכנית "על מצב החירום בישראל", 14.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest